TBWA & Samsung bieden Taylor Swift een privé-Jet™ aan.

De elektronica-gigant had een verrassing klaar voor de langverwachte concertreeks in Amsterdam.

Aan de Johan Cruijff ArenA in Amsterdam stromen de Swifties toe voor het eerste van drie Taylor Swift concerten.

Maar Swift staat niet enkel bekend om haar talloze hits. Met haar voorliefde voor privéjets haalde de wereldster zich heel wat online backlash op de hals. Een onderwerp dat een unieke opportuniteit bleek voor Samsung. Het merk vloog meteen op de conversatie met hun Bespoke Jet™ AI stofzuiger. Niet om nog meer kritiek toe te voegen, wel om Taylor Swift een minder controversieel alternatief te bieden.

Dat gebeurde met een billboard op de toegangsweg naar de Johan Cruijff ArenA. Ook in metro- en treinstations rond de arena verschenen ludieke boodschappen zoals ‘Finally a private Jet™ you can use all the time’ en ‘Finally a private Jet™ you can use for short distances.’

Dan blijft er natuurlijk maar één vraag over: krijgt Samsung ook Taylor Swift aan boord?


Credits Bespoke Jet x Taylor.docx

DOCX - 78 Kb

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met