BASE en TBWA worden de helden van de datarestjes!

In a world waar data op het einde van de maand wordt achtergelaten… besluit één held op te treden tegen dit onrecht. Zijn naam? Data Doggybag Man. Zijn missie? Datarestjes meenemen naar de volgende maand. Dum dum dummmm …

Bij BASE kunnen ‘Based on You’-klanten blijven genieten van hun overschot data en belminuten. Blijft er data of belminuten over aan het einde van de maand? Geen zorgen, die worden automatisch overgedragen naar de eerstvolgende maand.

Om dit product in beeld te brengen, presenteren BASE en TBWA een gloednieuwe superheld: Data Doggybag Man. Zijn taak is nobel: datarestjes van BASE-klanten redden en ze meenemen naar de eerstvolgende maand.
Met een cape en een stevige dosis humor doorkruist Data Doggybag Man de straten op zoek naar verlaten restjes data. Om het personage en de campagne tot leven te brengen, komen er verschillende avonturen uit van deze superheld, vol humor en verrassende anekdotes.

Volg alle avonturen van Data Doggybag Man op tv, radio, digital outdoor en online in Brussel en Wallonië vanaf 27 augustus.

Spot radio Base Data Doggybag Man

MP3 - 783 Kb

Credits

DOCX - 76 Kb

Rosemarijn Bol Raap

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met