BMW en TBWA brengen ode aan goede beslissingen
17 juni 2020
BMW heeft een nieuwe campagne gelanceerd om z’n breed aanbod geëlektrificeerde wagens in de kijker te zetten. Een goede beslissing voor elke ondernemer, zo luidt het. Want het gamma combineert de keuze, het rijplezier en de prestaties van BMW met het fiscaal voordeel van dit autosegment. Daarom brengt het merk een ode aan goede beslissingen, in tijden waarin dat belangrijker is dan ooit.
Goede beslissingen door de jaren heen
In een reeks radiospots vertelt BMW het verhaal van enkele bekende historische beslissingen. Niet alleen uit z’n eigen geschiedenis, maar ook over andere bedrijven. Zo nemen ze je mee naar de Olympische Spelen van ‘72, de geboorte van een wereldberoemde ruimtesaga en de opkomst van de DVD.
Een hele batterij aan media
“Maak van een keuze uw beste beslissing”. Onder deze leuze wordt de campagne nog verder uitgerold in print en online media. Telkens met één van de 11 geëlektrificeerde wagens in de spotlight.