BMW en TBWA brengen ode aan goede beslissingen

BMW heeft een nieuwe campagne gelanceerd om z’n breed aanbod geëlektrificeerde wagens in de kijker te zetten. Een goede beslissing voor elke ondernemer, zo luidt het. Want het gamma combineert de keuze, het rijplezier en de prestaties van BMW met het fiscaal voordeel van dit autosegment. Daarom brengt het merk een ode aan goede beslissingen, in tijden waarin dat belangrijker is dan ooit.

Goede beslissingen door de jaren heen

In een reeks radiospots vertelt BMW het verhaal van enkele bekende historische beslissingen. Niet alleen uit z’n eigen geschiedenis, maar ook over andere bedrijven. Zo nemen ze je mee naar de Olympische Spelen van ‘72, de geboorte van een wereldberoemde ruimtesaga en de opkomst van de DVD.

Een hele batterij aan media

“Maak van een keuze uw beste beslissing”. Onder deze leuze wordt de campagne nog verder uitgerold in print en online media. Telkens met één van de 11 geëlektrificeerde wagens in de spotlight.

Radiospot - BMW

MP3 - 1.1 Mb

Radiospot - BMW

MP3 - 1.1 Mb

Persbericht

DOCX - 24 Kb

Credits

DOCX - 119 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met