bpost & TBWA, de brengers van geluk

Bij bpost blijft het menselijke aspect erg belangrijk. Dag na dag zijn het onze mensen die steeds weer het verschil maken.

Dag in dag uit doen ze er alles aan om uw zendingen tot aan uw voordeur te brengen. Die ene onverwachte brief, de postkaart waar u zo op hoopte, uw langverwachte pakket of de nieuwe service die echt wel van pas komt. We geven telkens weer onze volle aandacht en brengen het zo snel mogelijk tot bij u.

En als wat we u brengen u blij maakt, dan maakt dat onze mensen ook blij. Want ook al is bpost uitgegroeid tot een hoogtechnologisch bedrijf, het zijn nog altijd onze mensen die er elke dag voor gaan, omdat ze weten dat wat u verzendt en ontvangt belangrijk is voor u. En dat is wat ons drijft. Uw plezier is ons plezier

bpost. De brengers van geluk.

Ontdek de spot: http://www.youtube.com/watch?v=TpgRp41OtiA

Persbericht_NL.docx

DOCX - 136 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met