De festivalzomer is The Most Wonderful Time of the Year

voor Studio Brussel en De Molenstraat

Zaventem, 3 juni - De Belgische festivalzomer is ongeëvenaard: nergens vind je zo veel en zo’n goeie festivals als bij ons. En die festivalzomer is ook een periode waarop we allemaal met hetzelfde bezig zijn en samenkomen om met z’n allen te vieren. Traditiegetrouw is Studio Brussel ook present: ze zijn dé festivalzender die live verslag uitbrengt van all things music.

Creatief agentschap De Molenstraat heeft een gloednieuwe campagne ontwikkeld die je doet verlekkeren op een zomer vol muziek, artiesten en onvergetelijke ervaringen, op en rond de festivalpodia. Een campagne die met een vette knipoog de vergelijking maakt tussen het verbindende van de festivalzomer en … de feestdagen. En daarin worden alle typische kerst- en eindejaarsclichés toegepast op de festivalzomer.

De video werd geregisseerd door Victor Vercammen (Czar) die de feestelijke sfeer perfect wist te vangen. Speciaal voor deze campagne werd zelf een gloednieuwe versie van de kerstklassieker “The Most Wonderful Time of the Year” gecreëerd. Losjes geïnspireerd op het origineel, mét nieuwe lyrics die een ode brengen aan onze festivalzomer. De campagne brengt een indrukwekkende line-up van artiesten samen, waaronder Daan, Kids with Buns, Merol, Zwangere Guy, Glintsal en Equal Idiots. Ook Studio Brussel-gezichten Nona Van Braeckel en Dries Lenaerts maken een cameo in de video.

Dieter Vanhoof, creative director van De Molenstraat, licht toe: “We wilden de fun van de festivalzomer vangen in een video die iedereen zin geeft om z’n tentje te pakken en naar het eerstvolgende festival te trekken. Natuurlijk zijn het de artiesten die je naar het festival lokken, maar alle sfeer errond is natuurlijk wat ze zo wonderful maken.”

De campagne ging eind mei van start en is te zien op alle VRT-kanalen en in de bioscopen en natuurlijk op de festivals zelf. Prettige feesten!

 

 

Credit list.docx

DOCX - 80 Kb

 

 

Contacteer ons

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met