Delhaize en TBWA brengen een ode aan de Samenbrengers

De feesten staan weer voor de deur. In zijn jaarlijkse campagne voor de eindejaarsfeesten wil Delhaize vooral die klanten in de spotlight zetten die het feest elk jaar weer mogelijk maken: de Samenbrengers.

Want elk jaar weer nemen zij het initiatief. ‘Zij’ zijn traditioneel de grootmoeders, maar het kan ook een single zijn die vrienden uitnodigt voor Nieuwjaar, een koppel dat spontaan buren uitnodigt… en zij mogen wel eens in de kijker gezet worden. Want zij trommelen iedereen op en goochelen met menu’s om vlees-, vis- en veggielovers hun zin te kunnen geven met de heerlijkste gerechten. Van Delhaize natuurlijk. Maar Delhaize helpt niet alleen met zijn topproducten, maar ook met diensten als pre-order, homedelivery en collect én met uitzonderlijke aanbiedingen op sterproducten.

In de tv-spot zien we hoe de Samenbrenger alles in goede banen leidt: boodschappen aanslepen, de gasten verwelkomen, iedereen op zijn gemak stellen, smartphones naar de achtergrond pushen en gekibbel in de kiem smoren… allemaal met het lekkers dat (in dit geval) zij op tafel tovert. Want hoe lekkerder het eten, hoe leuker het samenzijn.
In de 15” promospots focussen we telkens op één situatie en één topproduct. Net zoals in de radiospots: jij hebt een schoonzoon waar je nog aan moet wennen? Delhaize heeft de topchampagne om meteen het ijs te breken! Hetzelfde met toppers als oesters, garnalen, rode wijn… Topproducten die we ook ontdekken in abribus, mét promo.

Online en in het Delhaize Magazine zien we échte Samenbrengers aan het werk: een grote (want groot gezin) Samenbrenger, flexitarische Samenbrenger en praktische Samenbrenger. Zij tonen hoe zij de feesten aanpakken, Delhaize toont hoe ze daarbij kunnen helpen.      

 Samen brengen we iedereen samen.

Ontdek alles op delhaize.be/desamenbrengers

Contacteer ons
Frank Marinus TBWA\
Frank Marinus TBWA\
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium