Delhaize en TBWA brengen een ode aan de Samenbrengers

De feesten staan weer voor de deur. In zijn jaarlijkse campagne voor de eindejaarsfeesten wil Delhaize vooral die klanten in de spotlight zetten die het feest elk jaar weer mogelijk maken: de Samenbrengers.

Want elk jaar weer nemen zij het initiatief. ‘Zij’ zijn traditioneel de grootmoeders, maar het kan ook een single zijn die vrienden uitnodigt voor Nieuwjaar, een koppel dat spontaan buren uitnodigt… en zij mogen wel eens in de kijker gezet worden. Want zij trommelen iedereen op en goochelen met menu’s om vlees-, vis- en veggielovers hun zin te kunnen geven met de heerlijkste gerechten. Van Delhaize natuurlijk. Maar Delhaize helpt niet alleen met zijn topproducten, maar ook met diensten als pre-order, homedelivery en collect én met uitzonderlijke aanbiedingen op sterproducten.

In de tv-spot zien we hoe de Samenbrenger alles in goede banen leidt: boodschappen aanslepen, de gasten verwelkomen, iedereen op zijn gemak stellen, smartphones naar de achtergrond pushen en gekibbel in de kiem smoren… allemaal met het lekkers dat (in dit geval) zij op tafel tovert. Want hoe lekkerder het eten, hoe leuker het samenzijn.
In de 15” promospots focussen we telkens op één situatie en één topproduct. Net zoals in de radiospots: jij hebt een schoonzoon waar je nog aan moet wennen? Delhaize heeft de topchampagne om meteen het ijs te breken! Hetzelfde met toppers als oesters, garnalen, rode wijn… Topproducten die we ook ontdekken in abribus, mét promo.

Online en in het Delhaize Magazine zien we échte Samenbrengers aan het werk: een grote (want groot gezin) Samenbrenger, flexitarische Samenbrenger en praktische Samenbrenger. Zij tonen hoe zij de feesten aanpakken, Delhaize toont hoe ze daarbij kunnen helpen.      

 Samen brengen we iedereen samen.

Ontdek alles op delhaize.be/desamenbrengers

Contacteer ons
Frank Marinus TBWA\
Frank Marinus TBWA\
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\ was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels