Delhaize en TBWA koken elke dag vers… en dat doet goed

Nu mensen noodgedwongen thuis zitten, wordt vers koken nog belangrijker. Daarom biedt Delhaize een heleboel inspiratie om elke dag makkelijke gerechten op tafel te zetten. Want #SamenKokenDoetGoed … en geeft elke dag verse moed.

Het zijn rare tijden, om nog maar eens een open deur in te trappen, maar we kunnen er wel niet omheen natuurlijk. Al van begin dit jaar zet Delhaize volledig in op klanten helpen gezonder te eten. De Goebezigers. In tijden waar gezond zijn en gezond blijven bovenaan de agenda staan, is gezond eten zo mogelijk nóg belangrijker geworden.

Elke dag vers, gezond koken is doorgaans een uitdaging, maar nu is het ook een welgekomen afleiding en klein hoogtepunt van de dag. Hét moment om samen met je gezin te focussen op samen lekker, vers eten maken en er samen van genieten: dat doet gewoon goed!

Delhaize gaat zijn klanten daarbij 7 weken lang helpen: met (heel het gezin) eenvoudig klaar te maken gezonde, verse, lekkere recepten op basis van topproducten voor scherpe, coronabestendige prijzen.

Die gezonde en moedgevende boodschap wordt meegegeven in tv en radio. De beelden voor de tv-spot werden opgenomen net voor de lockdown, de tekst en radioscripts werden ijlings omgegooid en opgenomen en gemonteerd in volle quarantaine.

Online tonen topchefs samen met dochter- of zoonlief hoe je echte klassiekers op een eenvoudige manier lekker kan klaarmaken. Bij de hen mochten we gewoon thuis in de potten kijken. Op de Delhaize website krijg je ook elke dag verse tips, tricks en kookhacks.

Allemaal makkelijk toe te passen thuis, nu iedereen terug meer tijd en aandacht heeft voor zelf eten maken. Het is gezond en geeft elke dag verse moed… en dat doet gewoon goed.

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels