Delhaize en TBWA koken elke dag vers… en dat doet goed

Nu mensen noodgedwongen thuis zitten, wordt vers koken nog belangrijker. Daarom biedt Delhaize een heleboel inspiratie om elke dag makkelijke gerechten op tafel te zetten. Want #SamenKokenDoetGoed … en geeft elke dag verse moed.

Het zijn rare tijden, om nog maar eens een open deur in te trappen, maar we kunnen er wel niet omheen natuurlijk. Al van begin dit jaar zet Delhaize volledig in op klanten helpen gezonder te eten. De Goebezigers. In tijden waar gezond zijn en gezond blijven bovenaan de agenda staan, is gezond eten zo mogelijk nóg belangrijker geworden.

Elke dag vers, gezond koken is doorgaans een uitdaging, maar nu is het ook een welgekomen afleiding en klein hoogtepunt van de dag. Hét moment om samen met je gezin te focussen op samen lekker, vers eten maken en er samen van genieten: dat doet gewoon goed!

Delhaize gaat zijn klanten daarbij 7 weken lang helpen: met (heel het gezin) eenvoudig klaar te maken gezonde, verse, lekkere recepten op basis van topproducten voor scherpe, coronabestendige prijzen.

Die gezonde en moedgevende boodschap wordt meegegeven in tv en radio. De beelden voor de tv-spot werden opgenomen net voor de lockdown, de tekst en radioscripts werden ijlings omgegooid en opgenomen en gemonteerd in volle quarantaine.

Online tonen topchefs samen met dochter- of zoonlief hoe je echte klassiekers op een eenvoudige manier lekker kan klaarmaken. Bij de hen mochten we gewoon thuis in de potten kijken. Op de Delhaize website krijg je ook elke dag verse tips, tricks en kookhacks.

Allemaal makkelijk toe te passen thuis, nu iedereen terug meer tijd en aandacht heeft voor zelf eten maken. Het is gezond en geeft elke dag verse moed… en dat doet gewoon goed.

Radiospot

MP3 - 1.1 Mb

Persbericht

DOCX - 26 Kb

Credits

DOCX - 80 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met