Delhaize en TBWA laten SuperPlus-klanten aan het woord.

Bijna een jaar geleden lanceerde Delhaize SuperPlus, dé oplossing voor alle Belgen die beter willen eten. Want met SuperPlus krijgen ze altijd 5 tot 15% op alle Nutri-Score A&B producten. Een ware revolutie binnen de retailmarkt met vandaag al meer dan 2 miljoen gebruikers!

Ja, Delhaize is trots op haar nieuw getrouwheidsprogramma. Vooral omdat het in eerste instantie bedacht en ontwikkeld werd om mensen te helpen gezonder te eten. Zo krijgt men met SuperPlus àltijd korting op alle producten met een betere Nutri-Score waardoor kiezen voor evenwichtige voeding een pak makkelijker wordt.

Naast kortingen op meer dan 5.000 Nutri-Score A&B producten, profiteer je met SuperPlus ook van extra kortingen en kan je er jouw gespaarde SuperPlus-punten mee inruilen voor korting of producten. Het bevat ook tal van handige tools waarmee je kan zien hoe evenwichtig je eet, wat je gespaarde budget is enz. Inderdaad, SuperPlus is veel meer dan zomaar een getrouwheidsprogramma.

Om dat duidelijk te maken, laten TBWA en Delhaize enkele SuperPlus-klanten aan het woord in een nieuwe SuperPlus-campagne. Terwijl ze aan het winkelen zijn, nodigen we hen uit voor onze camera’s. We verrassen hen met het bedrag dat ze al gespaard hebben sinds ze SuperPlus zijn en vragen naar hun mening. Zo maak je kennis met de gepensioneerde Charles die let op de kleintjes, Maxim en Yannick die beter eten sinds ze SuperPlus zijn, de familie Mussche die het fijn vindt dat ze bij elke winkelbeurt beloond wordt en winkelbediende John die blij is dat hij elke dag tevreden klanten over de vloer krijgt.

Eén voor één hebben ze dezelfde mening en kunnen ze iedereen aanraden ook SuperPlus te worden. Je ontdekt de getuigenissen van Charles, Maxim, Yannick, de familie Mussche, John en vele anderen op TV, online, radio, in kranten en magazines.

Oh en ben jij nog geen SuperPlus? Word het dan nu, net als 2 miljoen andere Belgen!

Contacteer ons
Elien Limpens Account
Anneleen Coppens Consultant Reputation & PR
Elien Limpens Account
Anneleen Coppens Consultant Reputation & PR
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium