Delhaize en TBWA laten SuperPlus-klanten aan het woord.

Bijna een jaar geleden lanceerde Delhaize SuperPlus, dé oplossing voor alle Belgen die beter willen eten. Want met SuperPlus krijgen ze altijd 5 tot 15% op alle Nutri-Score A&B producten. Een ware revolutie binnen de retailmarkt met vandaag al meer dan 2 miljoen gebruikers!

Ja, Delhaize is trots op haar nieuw getrouwheidsprogramma. Vooral omdat het in eerste instantie bedacht en ontwikkeld werd om mensen te helpen gezonder te eten. Zo krijgt men met SuperPlus àltijd korting op alle producten met een betere Nutri-Score waardoor kiezen voor evenwichtige voeding een pak makkelijker wordt.

Naast kortingen op meer dan 5.000 Nutri-Score A&B producten, profiteer je met SuperPlus ook van extra kortingen en kan je er jouw gespaarde SuperPlus-punten mee inruilen voor korting of producten. Het bevat ook tal van handige tools waarmee je kan zien hoe evenwichtig je eet, wat je gespaarde budget is enz. Inderdaad, SuperPlus is veel meer dan zomaar een getrouwheidsprogramma.

Om dat duidelijk te maken, laten TBWA en Delhaize enkele SuperPlus-klanten aan het woord in een nieuwe SuperPlus-campagne. Terwijl ze aan het winkelen zijn, nodigen we hen uit voor onze camera’s. We verrassen hen met het bedrag dat ze al gespaard hebben sinds ze SuperPlus zijn en vragen naar hun mening. Zo maak je kennis met de gepensioneerde Charles die let op de kleintjes, Maxim en Yannick die beter eten sinds ze SuperPlus zijn, de familie Mussche die het fijn vindt dat ze bij elke winkelbeurt beloond wordt en winkelbediende John die blij is dat hij elke dag tevreden klanten over de vloer krijgt.

Eén voor één hebben ze dezelfde mening en kunnen ze iedereen aanraden ook SuperPlus te worden. Je ontdekt de getuigenissen van Charles, Maxim, Yannick, de familie Mussche, John en vele anderen op TV, online, radio, in kranten en magazines.

Oh en ben jij nog geen SuperPlus? Word het dan nu, net als 2 miljoen andere Belgen!

Contacteer ons
Elien Limpens Account
Anneleen Coppens Consultant Reputation & PR
Elien Limpens Account
Anneleen Coppens Consultant Reputation & PR
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium