DELHAIZE EN TBWA VIEREN 5 JAAR SUPERPLUS

MET EEN STEVIG SUPERPLUSFEESTJE

Delhaize viert samen met zijn klanten 5 jaar Superplus, het loyaliteitsprogramma dat het louter punten sparen voor kortingcheques vervangen heeft door een veel completer voordelenpakket.

Een SuperPlus-klant krijgt immers ook altijd 10% korting op alle vers met Nutri-Score A&B, een reeks persoonlijke eDeals om nog sneller nog meer punten te sparen, en nog tal van andere voodelen. ​
Daarom hangen alle Delhaizes nu vol met gouden balonnen, want het is groot feest! En alle SuperPlusklanten vieren uiteraard mee! Met een overvloed aan spectaculaire verjaardagsdeals (1+1 GRATIS). Maar ook met een knallende SuperPluswedstrijd: zoveel mogelijk balonnen prikken om extra deals te scoren en wie weet… 1 jaar gratis Nutri-Score A&B producten ter waarde van €5.000!

Isabel Broes, Campaign & Operations Director bij Delhaize Belgium: “SuperPlus is zo’n succesverhaal waar zoveel van onze klanten elke dag van profiteren, dat we deze verjaardag absoluut moeten vieren, en dat dóén we dan ook.”

De campagne loopt op TV en radio, in OOH, digital en social. En ook in de winkels is de SuperPlusverjaardag niet te missen.

 

 

 

Credits SuperPlus (1).docx

DOCX - 36 Kb

 

 

 

 

Contacteer ons

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met