één. Zo zijn er geen twee

Wat gebeurt er als bekende gezichten van één onverwachts opduiken in het échte leven? En gewoon verder blijven doen waar ze zo goed in zijn? Dat was het uitgangspunt voor een reeks opmerkelijke spotjes voor eigen zender. Met als knipogende conclusie: één. zo zijn er geen twee.

Passeren de revue: Jeroen Meus die totaal onverwacht de middagsoep klaarmaakt voor een schooltje.  Tom Waes die een groepje collega's op teambuilding een extra adrenalinestoot geeft.  Sabine Hagedoren die nietsvermoedende vliegtuigpassagiers het weer bij aankomst komt melden. Freek Braeckman die Belgen in het buitenland letterlijk tegemoet komt met nieuws uit eigen land. En Chris Dusauchoit die met zijn bevlogen commentaar al vlug een kleine kudde toehoorders verzamelt.

En zo maakt één ook meteen duidelijk dat het met veel zelfvertrouwen de toekomst tegemoet ziet.  De campagne start - heel gepast - vanaf het nieuwe  tv-seizoen. 

EEN---TBWA.docx

DOCX - 77 Kb

PB--EEN---TBWA.pdf

PDF - 78 Kb

TBWA-CREDITS_EEN.pdf

PDF - 85 Kb

Jan Macken

Pride/TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met