Hart voor Handicap en TBWA tekenen voor een wereld waar iedereen er gewoon bijhoort

Vier op tien mensen met een beperking voelt zich nog steeds niet aanvaard. Met de gloednieuwe beweging ‘De Genereuzen’, een groep geëngageerde mensen met een groot hart, willen TBWA en Hart voor Handicap drempels weghalen. Niet alleen op straat. Maar ook in ons hoofd. Tenslotte zijn we allemaal mensen. En dus hoort iedereen erbij. Of je nu een beperking hebt of niet.

De Genereuzen worden gelanceerd met een pakkende spot op één en Canvas waarin William Boeva iedereen oproept om het genereuze charter te tekenen. Maar de Genereuzen willen vooral dingen doén. En dus worden woorden meteen omgezet in daden. Deze zomer sturen De Genereuzen mensen mét en zonder beperking samen naar de festivals. Want samen, dat moet het nieuwe normaal worden.

Via de radio nodigen Gitte (zij heeft Down) en Sanne (zij praat via haar spraakcomputer) iedereen uit om samen plezier te gaan maken op Pukkelpop, Nostalgie Beach festival, Suikerrock en een pak andere festivals. Net zoals Gitte en haar vriend Gert (ook hij heeft Down) en Dick (hij heeft geen armen) dat doen in Het Nieuwsblad en De Standaard.

En da’s nog maar de start. degenereuzen.be wordt hét online platform waar mensen mét en zonder beperking elkaar ontmoeten en samen dingen gaan doen. Het enthousiasme is groot. Dat blijkt alvast uit het aantal mensen met en zonder een beperking die tekenen voor een wereld waarin iedereen er gewoon bij hoort.

Word ook Genereus. Doen. Want een beweging die breed gedragen wordt,
wordt beter gehoord.

Contacteer ons
Luc Perdieus Hart voor Handicap
Luc Perdieus Hart voor Handicap
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium