Hart voor Handicap en TBWA tekenen voor een wereld waar iedereen er gewoon bijhoort

Vier op tien mensen met een beperking voelt zich nog steeds niet aanvaard. Met de gloednieuwe beweging ‘De Genereuzen’, een groep geëngageerde mensen met een groot hart, willen TBWA en Hart voor Handicap drempels weghalen. Niet alleen op straat. Maar ook in ons hoofd. Tenslotte zijn we allemaal mensen. En dus hoort iedereen erbij. Of je nu een beperking hebt of niet.

De Genereuzen worden gelanceerd met een pakkende spot op één en Canvas waarin William Boeva iedereen oproept om het genereuze charter te tekenen. Maar de Genereuzen willen vooral dingen doén. En dus worden woorden meteen omgezet in daden. Deze zomer sturen De Genereuzen mensen mét en zonder beperking samen naar de festivals. Want samen, dat moet het nieuwe normaal worden.

Via de radio nodigen Gitte (zij heeft Down) en Sanne (zij praat via haar spraakcomputer) iedereen uit om samen plezier te gaan maken op Pukkelpop, Nostalgie Beach festival, Suikerrock en een pak andere festivals. Net zoals Gitte en haar vriend Gert (ook hij heeft Down) en Dick (hij heeft geen armen) dat doen in Het Nieuwsblad en De Standaard.

En da’s nog maar de start. degenereuzen.be wordt hét online platform waar mensen mét en zonder beperking elkaar ontmoeten en samen dingen gaan doen. Het enthousiasme is groot. Dat blijkt alvast uit het aantal mensen met en zonder een beperking die tekenen voor een wereld waarin iedereen er gewoon bij hoort.

Word ook Genereus. Doen. Want een beweging die breed gedragen wordt,
wordt beter gehoord.

Contacteer ons
Luc Perdieus Hart voor Handicap
Luc Perdieus Hart voor Handicap
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium