ING Private Banking op smaak gebracht door TBWA.

TBWA\Brussel serveert een nieuwe, verfijnde communicatiecampagne voor ING Private Banking. In het creatieve concept staat de analogie centraal tussen een culinaire beleving op sterrenniveau en een zorgvuldig opgebouwd menu voor je vermogen.

Beleggen is zoals dineren in een sterrenrestaurant

In de campagne wordt de ING Private Banker vergeleken met een topchef die de beste, wereldwijd geselecteerde ingrediënten samenbrengt, maar dan in de vorm van een gerenommeerd beleggingsmenu, financiële expertise en een persoonlijke service. Zoals een chef voor elk gerecht de perfecte smaakbalans zoekt, zo brengt de Private Banker de portefeuille van de klant op smaak met de juiste mix van beleggingen.

En zoals geen enkel sterrenrestaurant compleet is zonder een sommelier en een keukenteam, wordt de Private Banker bijgestaan door gespecialiseerde experten die zorgen voor de ideale pairing van diensten. Van begeleiding bij family business of successieplanning, tot gepersonaliseerde service voor het meer exclusieve Wealth Management. Die laatste ervaring wordt in de campagne verbeeld door een chef die letterlijk bij de klant thuis komt koken. Een metafoor voor hoe persoonlijk en nabij ING Private Banking werkt.

Een campagne die smaakt

Voor de visuele stijl werd beroep gedaan op Jef Boes, die erin slaagt om culinaire verfijning te verbinden met de wereld van high-end finance. Zijn beelden ademen luxe en vertrouwen. Precies de sfeer die ING Private Banking wil oproepen bij een doelgroep die weet wat kwaliteit is, én die erop rekent.

Met deze campagne uitgerold in print, social en digital zet TBWA\Brussel ING Private Banking opnieuw scherp op de kaart. De campagne toont dat private banking uiteindelijk niet enkel om beleggen gaat maar om de ervaring, het vertrouwen én om persoonlijke smaak.

 

 

ING_Priba_credits.pdf

PDF - 48 Kb

 

 

Contacteer ons

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met