KBC en TBWA herinneren iedereen aan hun Wonderjaren

Herinnert u ze zich nog, uw Wonderjaren? De jaren waarin u elke dag gewoon kon doen waar u zin in had. Wel, voor steeds meer mensen beginnen ze gewoon opnieuw, want er komen nog heel wat actieve jaren aan na onze carrière.

Mensen op rust doen vaak allesbehalve rusten. Ze reizen, ze sporten, ze zijn helemaal mee met de digitalisering, ze leren nieuwe dingen, …

En om er voor te zorgen dat u later ook ten volle van uw Wonderjaren kunt genieten, moet u er vandaag al voor kunnen sparen, da’s evident. Maar er zullen ook dingen nodig zijn waarvoor u zelf niet kan sparen: meer zorg, aanpassingen aan openbare infrastructuur, aangepaste recreatiemogelijkheden, …

Daarom stelde KBC een gamma spaar- en beleggingsproducten samen waarmee u kan investeren in uw eigen Wonderjaren, en terzelfdertijd in projecten waar iedereen baat bij heeft.

In de tv spot, geregisseerd door Tom Willems voor Caviar, zien we een opeenvolging van energieke beelden van even energieke 60 plussers. Ze bewijzen hoe hard je je nog kan amuseren in je Wonderjaren. Ondertussen horen we een stem die ons erop wijst dat die periode er voor ons allemaal zit aan te komen. Voor de soundtrack van de spot werd het lijflied van KBC, In de Fik, zelfs in een speciale sixtiesversie gegoten, ingespeeld door Flip Kowlier himself.

Het verhaal van de Wonderjaren wordt ook verdergezet op radio, in print, affichage en met bannering.

Om een inzicht te krijgen in wat 60 plussers zoal doen in hun Wonderjaren organiseerden we bovendien een enquête. De vaak verrassende resultaten daarvan kan je bekijken op kbc.be/dewonderjaren. Daar kom je trouwens ook meteen te weten hoe je kan investeren in je eigen wonderjaren.

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels