KBC en TBWA herinneren iedereen aan hun Wonderjaren

Herinnert u ze zich nog, uw Wonderjaren? De jaren waarin u elke dag gewoon kon doen waar u zin in had. Wel, voor steeds meer mensen beginnen ze gewoon opnieuw, want er komen nog heel wat actieve jaren aan na onze carrière.

Mensen op rust doen vaak allesbehalve rusten. Ze reizen, ze sporten, ze zijn helemaal mee met de digitalisering, ze leren nieuwe dingen, …

En om er voor te zorgen dat u later ook ten volle van uw Wonderjaren kunt genieten, moet u er vandaag al voor kunnen sparen, da’s evident. Maar er zullen ook dingen nodig zijn waarvoor u zelf niet kan sparen: meer zorg, aanpassingen aan openbare infrastructuur, aangepaste recreatiemogelijkheden, …

Daarom stelde KBC een gamma spaar- en beleggingsproducten samen waarmee u kan investeren in uw eigen Wonderjaren, en terzelfdertijd in projecten waar iedereen baat bij heeft.

In de tv spot, geregisseerd door Tom Willems voor Caviar, zien we een opeenvolging van energieke beelden van even energieke 60 plussers. Ze bewijzen hoe hard je je nog kan amuseren in je Wonderjaren. Ondertussen horen we een stem die ons erop wijst dat die periode er voor ons allemaal zit aan te komen. Voor de soundtrack van de spot werd het lijflied van KBC, In de Fik, zelfs in een speciale sixtiesversie gegoten, ingespeeld door Flip Kowlier himself.

Het verhaal van de Wonderjaren wordt ook verdergezet op radio, in print, affichage en met bannering.

Om een inzicht te krijgen in wat 60 plussers zoal doen in hun Wonderjaren organiseerden we bovendien een enquête. De vaak verrassende resultaten daarvan kan je bekijken op kbc.be/dewonderjaren. Daar kom je trouwens ook meteen te weten hoe je kan investeren in je eigen wonderjaren.

KBC_sparen_persbericht.docx

DOCX - 129 Kb

Spot-DeWonderjaren.mov

MOV - 26 Mb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact