KBC en TBWA herinneren iedereen aan hun Wonderjaren
30 september 2014
Herinnert u ze zich nog, uw Wonderjaren? De jaren waarin u elke dag gewoon kon doen waar u zin in had. Wel, voor steeds meer mensen beginnen ze gewoon opnieuw, want er komen nog heel wat actieve jaren aan na onze carrière.
Mensen op rust doen vaak allesbehalve rusten. Ze reizen, ze sporten, ze zijn helemaal mee met de digitalisering, ze leren nieuwe dingen, …
En om er voor te zorgen dat u later ook ten volle van uw Wonderjaren kunt genieten, moet u er vandaag al voor kunnen sparen, da’s evident. Maar er zullen ook dingen nodig zijn waarvoor u zelf niet kan sparen: meer zorg, aanpassingen aan openbare infrastructuur, aangepaste recreatiemogelijkheden, …
Daarom stelde KBC een gamma spaar- en beleggingsproducten samen waarmee u kan investeren in uw eigen Wonderjaren, en terzelfdertijd in projecten waar iedereen baat bij heeft.
In de tv spot, geregisseerd door Tom Willems voor Caviar, zien we een opeenvolging van energieke beelden van even energieke 60 plussers. Ze bewijzen hoe hard je je nog kan amuseren in je Wonderjaren. Ondertussen horen we een stem die ons erop wijst dat die periode er voor ons allemaal zit aan te komen. Voor de soundtrack van de spot werd het lijflied van KBC, In de Fik, zelfs in een speciale sixtiesversie gegoten, ingespeeld door Flip Kowlier himself.
Het verhaal van de Wonderjaren wordt ook verdergezet op radio, in print, affichage en met bannering.
Om een inzicht te krijgen in wat 60 plussers zoal doen in hun Wonderjaren organiseerden we bovendien een enquête. De vaak verrassende resultaten daarvan kan je bekijken op kbc.be/dewonderjaren. Daar kom je trouwens ook meteen te weten hoe je kan investeren in je eigen wonderjaren.