McDonald’s et TBWA font exploser les saveurs avec le lancement du Maestro Peppery Paul

McDonald’s et TBWA font exploser les saveurs avec le lancement du Maestro Peppery Paul

Diegem, 21 novembre 2023 – À l'abordage pour une explosion de saveurs ! Aujourd'hui, deux délicieuses nouveautés jettent l'ancre dans la rade de McDonald's. Et autant le dire, les McShaker® Fries Smoked Paprika et le Maestro Peppery Paul, c'est un combo du tonnerre !

Le lancement de ces deux nouveautés fait un grand boum, surtout avec l'ambiance pirate sur les réseaux sociaux et en télévision. L'inspiration ? TBWA l'a trouvée dans l'ingrédient principal du Maestro Peppery Paul : l'or noir, qui est en fait une onctueuse sauce au poivre. Mais bien entendu, ses autres ingrédients vont vous rendre dingue de lui. On ne résiste pas à une brioche aussi bien dorée, à un bacon aussi croustillant, à un cheddar aussi savoureux, à une salade aussi fraîche et à deux tranches de pur bœuf aussi juteuses.

Quant à l'arrivée des McShaker® Fries Smoked Paprika, elle a secoué les réseaux sociaux. Littéralement. Parce qu'en fait, vous pouvez secouer, à votre manière, ces frites croustillantes et leur paprika. Les possibilités sont infinies, et c'est très ludique, vous allez voir…

Bon, maintenant que vous avez une énorme envie de goûter le Maestro Peppery Paul et ses McShaker® Fries Smoked Paprika, sachez qu'ils sont disponibles jusqu'au 18 mars 2024. Donc, vous avez le temps. À l'abordaaaaaage !

 

Story image

Communiqué de presse.docx 238 KB Credits.docx 88 KB
Nell Dumortier

 

 

 

A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium