McDonald’s verenigt alle Belgen achter de Rode Duivels

Als trotse sponsor van het nationale elftal verenigt McDonald’s alle Belgen achter de Rode Duivels, gaande van gepassioneerde supporters van de nationale ploeg tot onvoorwaardelijke hamburgerfans. Vanaf vandaag verzamelen alle Belgische McDonald's restaurants zich achter de Rode Duivels met de lancering van 2 nieuwe hamburgers in samenwerking met het Belgische elftal en gebrandmerkt met het logo van de Rode Duivels, 2 nieuwe McBoxes om te delen met familie en vrienden tijdens de matchen en een augmented reality filter die jouw favoriete spelers tot leven laten komen.

2 nieuwe Red Devils burgers

In samenwerking met de Rode Duivels heeft McDonald’s twee nieuwe hamburgers gecreëerd, elk gebrandmerkt met de iconische drietand van het nationale elftal, die alle hamburgerliefhebbers zullen laten watertanden: de Red Devils Beef Burger en de Red Devils Chicken Burger. Fan van rundsvlees? Dan is de Red Devils Beef Burger jouw kompaan tijdens de EURO 2021: een heerlijke stuk rundvlees, cheddarkaas, tomaten, gebakken uitjes, salade, augurken en een heerlijke saus. Of eerder fan van kip? Kies dan voor de Red Devils Chicken Burger: een heerlijk stuk kip, cheddarkaas, tomaten, sla, rode uien en saus, de perfecte combinatie om de maag van een gepassioneerde fan te stillen!

Een kleine dribbel van Kevin De Bruyne, Eden Hazard of Romelu Lukaku na jouw burger?

Er is nog een verrassing voor de fans: door de hamburgerdozen van de Red Devil burgers te scannen, zal er op magische wijze een willekeurige Rode Duivel verschijnen en een van zijn voetbaltrucs laten zien. McDonald's heeft een nieuwe augmented reality filter gemaakt, enkel beschikbaar via de McDonald's app, waarmee fans zich niet alleen kunnen onderdompelen in de voetbalsfeer, maar ook een foto kunnen maken met een van hun favoriete spelers door het doosje naast hun gezicht te houden. Je vrienden worden ongetwijfeld jaloers!
Voor nog meer plezier is de McDonald's app de place to be! De app biedt Rode Duivels-games en verschillende wedstrijden om exclusieve t-shirts en voetballen, onder andere gesigneerd door de Rode Duivels zelf, te winnen.

2 nieuwe boxen om te delen

En omdat er niets beter is dan samen met familie en vrienden naar de wedstrijden kijken, lanceert McDonald's de Family McBox en de Friend McBox: twee boxen met de bekendste producten van McDonald’s, om te delen met je leukste gezelschap terwijl je samen van de match geniet.

Onze geliefde Rode Duivels, heerlijke Red Devils hamburgers, vrienden en familie allemaal samen, we zijn klaar voor EURO 2021! Wat wil je nog meer?!  De overwinning natuurlijk... ;)

Voetbal verenigt, wij ook.

Praktische info
De Red Devils burgers zullen beschikbaar zijn in alle restaurants van McDonald’s België vanaf 18 mei, tegen een adviesprijs van 7,75 euro voor een medium menu met klassieke frietjes en een medium drankje.

Contacteer ons
Jeremie Goldwasser Creative Director
Jeremie Goldwasser Creative Director
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium