McDonald’s verenigt alle Belgen achter de Rode Duivels

Als trotse sponsor van het nationale elftal verenigt McDonald’s alle Belgen achter de Rode Duivels, gaande van gepassioneerde supporters van de nationale ploeg tot onvoorwaardelijke hamburgerfans. Vanaf vandaag verzamelen alle Belgische McDonald's restaurants zich achter de Rode Duivels met de lancering van 2 nieuwe hamburgers in samenwerking met het Belgische elftal en gebrandmerkt met het logo van de Rode Duivels, 2 nieuwe McBoxes om te delen met familie en vrienden tijdens de matchen en een augmented reality filter die jouw favoriete spelers tot leven laten komen.

2 nieuwe Red Devils burgers

In samenwerking met de Rode Duivels heeft McDonald’s twee nieuwe hamburgers gecreëerd, elk gebrandmerkt met de iconische drietand van het nationale elftal, die alle hamburgerliefhebbers zullen laten watertanden: de Red Devils Beef Burger en de Red Devils Chicken Burger. Fan van rundsvlees? Dan is de Red Devils Beef Burger jouw kompaan tijdens de EURO 2021: een heerlijke stuk rundvlees, cheddarkaas, tomaten, gebakken uitjes, salade, augurken en een heerlijke saus. Of eerder fan van kip? Kies dan voor de Red Devils Chicken Burger: een heerlijk stuk kip, cheddarkaas, tomaten, sla, rode uien en saus, de perfecte combinatie om de maag van een gepassioneerde fan te stillen!

Een kleine dribbel van Kevin De Bruyne, Eden Hazard of Romelu Lukaku na jouw burger?

Er is nog een verrassing voor de fans: door de hamburgerdozen van de Red Devil burgers te scannen, zal er op magische wijze een willekeurige Rode Duivel verschijnen en een van zijn voetbaltrucs laten zien. McDonald's heeft een nieuwe augmented reality filter gemaakt, enkel beschikbaar via de McDonald's app, waarmee fans zich niet alleen kunnen onderdompelen in de voetbalsfeer, maar ook een foto kunnen maken met een van hun favoriete spelers door het doosje naast hun gezicht te houden. Je vrienden worden ongetwijfeld jaloers!
Voor nog meer plezier is de McDonald's app de place to be! De app biedt Rode Duivels-games en verschillende wedstrijden om exclusieve t-shirts en voetballen, onder andere gesigneerd door de Rode Duivels zelf, te winnen.

2 nieuwe boxen om te delen

En omdat er niets beter is dan samen met familie en vrienden naar de wedstrijden kijken, lanceert McDonald's de Family McBox en de Friend McBox: twee boxen met de bekendste producten van McDonald’s, om te delen met je leukste gezelschap terwijl je samen van de match geniet.

Onze geliefde Rode Duivels, heerlijke Red Devils hamburgers, vrienden en familie allemaal samen, we zijn klaar voor EURO 2021! Wat wil je nog meer?!  De overwinning natuurlijk... ;)

Voetbal verenigt, wij ook.

Praktische info
De Red Devils burgers zullen beschikbaar zijn in alle restaurants van McDonald’s België vanaf 18 mei, tegen een adviesprijs van 7,75 euro voor een medium menu met klassieke frietjes en een medium drankje.

Contacteer ons
Jeremie Goldwasser Creative Director
Jeremie Goldwasser Creative Director
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium