McDonald’s® et TBWA offrent tous les jours un Happy Deal pour 1 euro

Les jeunes ont souvent un budget limité, c’est pourquoi ils peuvent déjà acheter des produits de qualité à partir de 1 euro chez McDonald’s®. Mais ils ne peuvent pas uniquement consacrer leurs journées à manger des hamburgers et des glaces. McDonald’s® lance donc les Happy Deals durant 100 jours.

Les Happy Deals sont des produits extraordinaires et des expériences uniques que tous les jeunes ont dans leurs desiderata, et pour seulement 1 euro. Manger des burgers et faire un saut à l’élastique ? 1 euro. Un week-end à Ibiza avec tes potes ? 1 euro. Un iPhone 6 et une housse McDo® ? 1 euro. Deux tickets de concert gratuits à l’AB pour 2 ? 1 euro. Une planche unique McDonald’s® d’ Atypical ? 1 euro… et relever un défi.

Donnant-donnant
McDonald’s® offre tous les jours 1 Happy Deal sur happydeals.be
Le gagnant de l’Happy Deal sera déterminé par une mission : chanter le plus longtemps ‘McFlurry’, faire du headbang sans retenue, créer un parcours en forme d’hamburger avec son application running, envoyer une photo de soi devant un McDonald’s® à l’étranger, compléter une blague,… Le plus original remportera le Happy Deal. Celui qui n’a pas été sélectionné pour le deal y trouvera également tous les autres produits McDonald’s® à un tarif avantageux.

Les Happy Deals sont annoncés plusieurs fois par semaine sur la page Facebook de McDonald’s® via des ads Facebook ciblées, des newsletters et dans le restaurant.

Les meilleures soumissions des jeunes et les films de leur expérience unique seront postés sur Facebook durant 100 jours.

Envie d’un Happy Deal pour seulement 1 euro ? Surfez sur www.happydeals.be

#100HappyDeals

 

Contactez-nous
Valerie Vleminckx TBWA
Valerie Vleminckx TBWA
A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium