Met TBWA aan de zijlijn, sponsort ING naast de Red Flames ook alle jongerengoals.
10 juni 2025

Binnenkort is het weer zover: het EK vrouwenvoetbal. Als trotse partner van onze Red Flames zal ING hier op de eerste rij staan. Maar voor goals supporteren doet ING dit jaar ook naast het veld. En dat met het meest complete bankpack voor jongeren: ING Do More 18-25.
Wat dé ultieme goal van de Red Flames is, dat weten we: het EK winnen. Om dat doel te bereiken kunnen ze al enkele jaren op de steun van ING rekenen als hoofdsponsor. Maar in het team van de Red Flames zitten ook een heel aantal jongeren die naast scoren op het EK, ook andere goals in het leven hebben. Zo droomt doelvrouw Lisa Lichtfus ervan om ooit haar eigen kiné-praktijk te openen. Dat leren we in de laatste ING-campagne voor het Do More 18-25 pack, getekend door TBWA Brussel.
En ja, ook al deze goals wil ING sponsoren. Of je nu een Red Flame bent of niet. Of je nu een zomerfestival wil meepikken, een verre reis wil maken of een eigen start-up op poten wenst te zetten. ING geeft al deze goals nu een financieel voorzetje van €50 -als je zelf eerst €50 stort- bij het openen van een ING Do More 18-25 pack. Dit pack is meer dan een gratis zichtrekening. Het omvat ook 1 jaar gratis Visa en een aankoop- en ticketannulatieverzekering. Allemaal features die bovendien ook heel handig zijn om de jongerengoals nog een extra duwtje in de rug te geven.
In de bijhorende tv- en cinemacampagne slaagt TBWA erin om de goals van de Red Flames en die van de jongeren naadloos met elkaar te verbinden door simpelweg de bal naar elkaar door te spelen. Een frisse, creatieve spot met doorvertalingen in social, bannering en radio.
Credit list.docx
DOCX - 90 Kb