Met TBWA aan de zijlijn, sponsort ING naast de Red Flames ook alle jongerengoals.

Binnenkort is het weer zover: het EK vrouwenvoetbal. Als trotse partner van onze Red Flames zal ING hier op de eerste rij staan. Maar voor goals supporteren doet ING dit jaar ook naast het veld. En dat met het meest complete bankpack voor jongeren: ING Do More 18-25.

Wat dé ultieme goal van de Red Flames is, dat weten we: het EK winnen. Om dat doel te bereiken kunnen ze al enkele jaren op de steun van ING rekenen als hoofdsponsor. Maar in het team van de Red Flames zitten ook een heel aantal jongeren die naast scoren op het EK, ook andere goals in het leven hebben. Zo droomt doelvrouw Lisa Lichtfus ervan om ooit haar eigen kiné-praktijk te openen. Dat leren we in de laatste ING-campagne voor het Do More 18-25 pack, getekend door TBWA Brussel.

En ja, ook al deze goals wil ING sponsoren. Of je nu een Red Flame bent of niet. Of je nu een zomerfestival wil meepikken, een verre reis wil maken of een eigen start-up op poten wenst te zetten. ING geeft al deze goals nu een financieel voorzetje van €50 -als je zelf eerst €50 stort- bij het openen van een ING Do More 18-25 pack. Dit pack is meer dan een gratis zichtrekening. Het omvat ook 1 jaar gratis Visa en een aankoop- en ticketannulatieverzekering. Allemaal features die bovendien ook heel handig zijn om de jongerengoals nog een extra duwtje in de rug te geven.

In de bijhorende tv- en cinemacampagne slaagt TBWA erin om de goals van de Red Flames en die van de jongeren naadloos met elkaar te verbinden door simpelweg de bal naar elkaar door te spelen. Een frisse, creatieve spot met doorvertalingen in social, bannering en radio.

 

Credit list.docx

DOCX - 90 Kb

 

Contacteer ons

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met