Met TBWA en Lotus wordt de komst van de Sint nog magischer.

Elk jaar is het uitkijken naar een bezoekje van de Sint. Zowel klein als groot zet dan z’n schoentje klaar in de hoop dat de goede man hen niet vergeet! Bij Sint hoort natuurlijk ook heerlijke Lotus Speculoos. In een tv-spotje dat TBWA bedacht voor Lotus, zien we hoe magisch die momenten zijn waarop we ons voorbereiden op de komst van de Sint.

Als de Sint naar ons land komt, bereiden we alles pico bello voor om hem zo goed mogelijk te ontvangen. Zo probeert een jongetje zoveel mogelijk wortels in z’n schoen te steken, een ander jongetje poetst zoals nooit tevoren z’n schoenen en een meisje denkt heel goed na wat ze in haar brief naar de Sint zal schrijven. Daarna krijgen we een opeenvolging van kinderen die in hun droom vertellen hoe flink ze dit jaar zijn geweest. We zien zelfs een meisje dat op de trap in slaap is gevallen.

En dan, wanneer het hele land slaapt, zien we de Sint. Hij legt in een schoentje Lotus Speculoos. Een lekkernij die er al eeuwen bij hoort en op 6 december zeker niet mag ontbreken.

De spot sluit af met ‘Lotus, hofleverancier van de Sint’. Je kan hem zien tot en met 4 december op verschillende zenders.

Persbericht

DOCX - 156 Kb

Bénédicte Ernst

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact