PlayStation en TBWA jagen Uncharted 4 gamers de stuipen op het lijf.

De release op 10 mei van de adventure game Uncharted 4 - A thief's end - ging niet alleen gepaard met geknepen billen. Maar ook met een daverende hartslag die de schaal van Richter meermaals tilt deed slaan. Althans voor
de daredevils die de game gratis in de wacht wilden slepen. 

Afspraak in het Centraal Station van Antwerpen waar de gamers in no time gekatapulteerd werden naar de broeierige jungle van Madagaskar, het gamedecor waar Nathan Drake het ene avontuur na het andere trotseert.

De gamers stonden er 'gelukkig' niet alleen voor. PlayStation trommelde maar
liefst 300 kakkerlakken, 100 sprinkhanen, een handvol vogelspinnen, allerlei korenslangen, miljoenpoten tot zelfs een tijgerpython van een kleine 5,5 meter op onder het motto 'Face a little adventure' while gaming.

Gamers moesten vervolgens in een glazen box kruipen en het spel spelen terwijl
ze met hun hoofd in een claustrofobische 'torture cube' zaten waar ze vergezeld werden door allerlei gespuis. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd...

Kon je naast je gierende zenuwen ook je tegenspelers de baas en speelde je een level uit? Dan ging je naar huis met een gratis Uncharted 4 game. En met wellicht ook een klein trauma. Maar goed, da's nu eenmaal part
of the game. Every treasure has its price, right?

Persbericht

DOCX - 100 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact