TBWA en BMW organiseren testrit van 21 u 5 min

The longest Test Drive. Letterlijk dan. BMW stuurde afgelopen weekend een gelukkige test-rijder van Bornem naar…Sevilla. Voor een testrit van 2.037,2 km met als eindbestemming België-Portugal. Een opvallende activatie waarbij vier vrienden niet alleen onze Duivels zagen winnen, maar ook de perfecte roadtrip aflegden.

Een BMW 340i meekrijgen om er een heel weekend mee te cruisen: heerlijk. Een BMW meekrijgen om er mee naar de Duivels te trekken: machtig. Michiel Olbrechts (28) uit Antwerpen trok samen met drie vrienden op roadtrip naar het EK op kosten van BMW. Het enige wat hij daarvoor moest doen, was snel beslissen. Michiel werd namelijk voor een ultimatum gezet. Meteen vertrekken op testrit met eindbestemming Sevilla of gewoon thuisblijven en onze Duivels op tv bekijken. Na enkele telefoontjes pikte Michiel z’n drie vrienden op en trok naar het bloedhete Spanje. Hun verhaal werd live gedeeld op de socials van BMW. Een aftermovie – over de overgetelijke overwinning tegen Portugal – toont het hele verhaal.

Persbericht

DOCX - 13 Kb

Crédits

DOCX - 14 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met