TBWA en Telenet kijken binnen bij de familie Van Daag

Technologie speelt een steeds grotere rol in ons dagelijks leven. Maar in welke mate hebben apps, data en entertainment ons veranderd? TBWA nam voor WIGO van Telenet een kijkje in het digitale leven van families vandaag. En bundelden de strafste en plezantste verhalen in één familie: de familie Van Daag.

En de familie Van Daag, dat zijn we allemaal. Facetimen met het oor van de bomma, de allernieuwste danshypes uitproberen, filmkes kijken terwijl je beter zou studeren… en een mini-vloggertje dat dit allemaal live streamt. Deze fragmenten uit de TV-spot zijn stuk voor stuk échte momenten die de nieuwe dynamiek binnen families illustreren. En dat families veranderd zijn, heeft WIGO van Telenet maar al te goed begrepen. Daarom veranderen ze mee. Door bijvoorbeeld tot 3 keer zoveel data te geven zodat heel de familie zorgeloos kan appen en streamen op 4G.

Op radio, social en in de volgende twee TV-spots -die in maart en april zullen lopen- zal je de avonturen van de familie Van Daag verder kunnen blijven volgen. En ontdek je welke vernieuwingen WIGO van Telenet nog in petto heeft voor moderne families.

En als je intussen het digitale leven zoals het is op een ander eens met dat van jou wil vergelijken, kan je nu al terecht op defamilievandaag.be. Hier verzamelden we alvast enkele interessante cijfers en insights, herkenbare digitale familietrekjes én enkele vlogs van Pauline, het mini-vloggertje van de familie Van Daag. Zij neemt je mee achter de schermen van de campagne.

Persbericht

DOCX - 78 Kb

Credits

DOCX - 77 Kb

Radiospot WIGO - Smiley

MP3 - 1.3 Mb

Radiospot WIGO - Intro

MP3 - 1.3 Mb

Radiospot WIGO - Data roepers

WAV - 6.4 Mb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met