TBWA en Telenet maken overstappen naar KING & KONG nóg makkelijker met de allereerste live bannerloketten!

KING & KONG van Telenet, da’s belachelijk veel mobiel surfen, sms’en en bellen. En nu kan je ook belachelijk gemakkelijk overstappen. Die belofte zette TBWA voor Telenet in de gele verf met een reeks radiospotjes en billboards. En de campagne bleef niet bij mooie woorden. Het station van Antwerpen kreeg bijvoorbeeld een KING & KONG loket waar je kon overstappen terwijl je op je trein wachtte.

Dat loket heeft nu ook een digitaal broertje: de aller-allereerste bannerloketten. Online loketten, netjes verpakt in live banners, met achter het computerglas echte Telenet-medewerkers. Via een privé videochat regelen zij instant je overstap naar KING & KONG - zonder dat je daarvoor uit je luie stoel moet komen. Een primeur! Het eerste bannerloket kon je op 30 april al vinden op nieuwsblad.be. Onze volgende loketten installeren we op 8 mei op hln.be en tenslotte keren we op 15 mei terug naar nieuwsblad.be. Die dagen staan onze medewerkers voor je klaar tussen 9 en 21 uur. Al wat je moet doen is op de knalgele banner klikken en even de groeten doen aan Sarah, Elise, Diego, Simon, Maya, Nils, Ken en Annick!

Persbericht-KK.docx

DOCX - 65 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact