Telenet & TBWA da’s ieder z’n ding. Toch één gezin.

TBWA & Telenet stick together

Ook al wonen we onder één dak, binnen een gezin zijn we toch allemaal verschillend. ​ Dat contrast zie je vandaag perfect aan de achterkant van onze toestellen: de ene toont fier zijn voetbalclub, de ander kiest voor een sticker met een twerkende kikker.

Die verschillen vormden de inspiratie voor de nieuwe campagne van TBWA voor Telenet, geregisseerd door Benjamin Mege (Caviar). In de tv-spot volgen we een familie waarin elk zijn eigen ding doet, met een aanbod dat daar perfect op inspeelt. Ieder zijn device sticker zingen allemaal apart mee op de catchy tunes ‘Let’s Stick Together’ van Bryan Ferry. Maar op het einde, komen ze toch allemaal samen.

Want of je nu eindeloos dezelfde song streamt, af en toe met een dikke duim antwoordt in de familie chat, of je smartwatch alleen gebruikt tijdens het lopen: Telenet heeft altijd een oplossing op maat met fibersnel internet en mobiel met de beste 5G-dekking van België. Van een Unlimited Sim tot een 10 GB Sim, een datasim of eSIM voor je tablet of smartwatch.

Met Telenet kiest elk gezinslid wat bij hem of haar past en toch komen de verschillende sims netjes samen in één handig pakket. De campagne loopt via tv, radio, OOH en digitale kanalen.

 

RADIO.mp3

MP3 - 940 Kb

CREDITLIST.docx

DOCX - 90 Kb

 

 

Contacteer ons

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met