Telenet Business en TBWA tonen de menselijke kant van technologie

Met de lancering van drie campagnes in de maand september laat Telenet Business ondernemers voelen dat ze er niet alleen voor staan in een steeds veranderende digitale wereld. De beste hulp en service zijn in deze tijden immers waardevoller geworden dan connectiviteit.

Professioneel en menselijk

In een eerste campagne laat het merk ondernemers aan het woord die elk verklaren hoe onmisbaar de hulp van anderen is - en geweest is - voor hun zaak. In radiospots, OOH en online film ontdekken we de verhalen van Ellen Kegels (LNKnits), Bruno Van Gils (Café Costume) en Yves Vekemans (Herculean) die elk uitgebreid vertellen hoe de mensen binnen én buiten hun bedrijf mee bijgedragen hebben aan hun succes.

KLIK

En die nieuwe focus wordt meteen omgezet in een nieuw product. Met KLIK, de nieuwe bundel die menselijke hulp vooropstelt, wordt het beste van Telenet Business gecombineerd met verschillende nieuwe servicebeloftes. Naast het strafste internet, vaste + mobiele telefonie en digitale TV komt ook hulp als vaste waarde mee in het pakket.

Zo zal er altijd 1 iemand zijn die zich bezighoudt met een dossier en wordt er niet meer eindeloos doorverbonden. Of is een probleem pas opgelost wanneer de klant zegt dat het opgelost is. Meer info op klik.be

De Digitale Versnelling als platform

Twee jaar geleden werd De Digitale Versnelling bedacht door het interne marketingteam van Telenet Business en TBWA. Meer dan 2500 thuisbezoeken, 19 experts, een zilveren Effie en een handvol andere bekroningen later, schakelt het initiatief nu een tandje hoger. Want de vraag naar bijkomende hulp bij ondernemers groeit exponentieel.

Daarom is er nu een nieuw online platform dat élke ondernemer in staat stelt om de juiste digitale expert te vinden voor zijn of haar probleem. Een expert uit de buurt, bovendien. Via deze lokale, persoonlijke hulp wil Telenet Business de digitale durf bij ondernemers nog meer aanwakkeren om zo het Belgische ondernemerslandschap massaal digitaal te versnellen.

De productie van de website en de recrutering van experten gebeurde door Wunderman Thompson.

Meer info op www.digitaleversnelling.be

Telenet Business - Radiospot - Bruno

MP3 - 1.1 Mb

Telenet Business - Radiospot - Ellen

MP3 - 1.1 Mb

Telenet Business - Radiospot - Yves

MP3 - 1.1 Mb

Persbericht

DOCX - 18 Kb

Credits

DOCX - 18 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact