Telenet Business en TBWA tonen de menselijke kant van technologie
27 september 2019
Met de lancering van drie campagnes in de maand september laat Telenet Business ondernemers voelen dat ze er niet alleen voor staan in een steeds veranderende digitale wereld. De beste hulp en service zijn in deze tijden immers waardevoller geworden dan connectiviteit.
Professioneel en menselijk
In een eerste campagne laat het merk ondernemers aan het woord die elk verklaren hoe onmisbaar de hulp van anderen is - en geweest is - voor hun zaak. In radiospots, OOH en online film ontdekken we de verhalen van Ellen Kegels (LNKnits), Bruno Van Gils (Café Costume) en Yves Vekemans (Herculean) die elk uitgebreid vertellen hoe de mensen binnen én buiten hun bedrijf mee bijgedragen hebben aan hun succes.
KLIK
En die nieuwe focus wordt meteen omgezet in een nieuw product. Met KLIK, de nieuwe bundel die menselijke hulp vooropstelt, wordt het beste van Telenet Business gecombineerd met verschillende nieuwe servicebeloftes. Naast het strafste internet, vaste + mobiele telefonie en digitale TV komt ook hulp als vaste waarde mee in het pakket.
Zo zal er altijd 1 iemand zijn die zich bezighoudt met een dossier en wordt er niet meer eindeloos doorverbonden. Of is een probleem pas opgelost wanneer de klant zegt dat het opgelost is. Meer info op klik.be
De Digitale Versnelling als platform
Twee jaar geleden werd De Digitale Versnelling bedacht door het interne marketingteam van Telenet Business en TBWA. Meer dan 2500 thuisbezoeken, 19 experts, een zilveren Effie en een handvol andere bekroningen later, schakelt het initiatief nu een tandje hoger. Want de vraag naar bijkomende hulp bij ondernemers groeit exponentieel.
Daarom is er nu een nieuw online platform dat élke ondernemer in staat stelt om de juiste digitale expert te vinden voor zijn of haar probleem. Een expert uit de buurt, bovendien. Via deze lokale, persoonlijke hulp wil Telenet Business de digitale durf bij ondernemers nog meer aanwakkeren om zo het Belgische ondernemerslandschap massaal digitaal te versnellen.
De productie van de website en de recrutering van experten gebeurde door Wunderman Thompson.
Meer info op www.digitaleversnelling.be