Telenet Business en TBWA tonen de menselijke kant van technologie

Met de lancering van drie campagnes in de maand september laat Telenet Business ondernemers voelen dat ze er niet alleen voor staan in een steeds veranderende digitale wereld. De beste hulp en service zijn in deze tijden immers waardevoller geworden dan connectiviteit.

Professioneel en menselijk

In een eerste campagne laat het merk ondernemers aan het woord die elk verklaren hoe onmisbaar de hulp van anderen is - en geweest is - voor hun zaak. In radiospots, OOH en online film ontdekken we de verhalen van Ellen Kegels (LNKnits), Bruno Van Gils (Café Costume) en Yves Vekemans (Herculean) die elk uitgebreid vertellen hoe de mensen binnen én buiten hun bedrijf mee bijgedragen hebben aan hun succes.

KLIK

En die nieuwe focus wordt meteen omgezet in een nieuw product. Met KLIK, de nieuwe bundel die menselijke hulp vooropstelt, wordt het beste van Telenet Business gecombineerd met verschillende nieuwe servicebeloftes. Naast het strafste internet, vaste + mobiele telefonie en digitale TV komt ook hulp als vaste waarde mee in het pakket.

Zo zal er altijd 1 iemand zijn die zich bezighoudt met een dossier en wordt er niet meer eindeloos doorverbonden. Of is een probleem pas opgelost wanneer de klant zegt dat het opgelost is. Meer info op klik.be

De Digitale Versnelling als platform

Twee jaar geleden werd De Digitale Versnelling bedacht door het interne marketingteam van Telenet Business en TBWA. Meer dan 2500 thuisbezoeken, 19 experts, een zilveren Effie en een handvol andere bekroningen later, schakelt het initiatief nu een tandje hoger. Want de vraag naar bijkomende hulp bij ondernemers groeit exponentieel.

Daarom is er nu een nieuw online platform dat élke ondernemer in staat stelt om de juiste digitale expert te vinden voor zijn of haar probleem. Een expert uit de buurt, bovendien. Via deze lokale, persoonlijke hulp wil Telenet Business de digitale durf bij ondernemers nog meer aanwakkeren om zo het Belgische ondernemerslandschap massaal digitaal te versnellen.

De productie van de website en de recrutering van experten gebeurde door Wunderman Thompson.

Meer info op www.digitaleversnelling.be

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\ was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels