Telenet Business garde un œil sur l’avenir de l'entrepreneuriat avec le podcast "De Verderkijkers".

Dans la toute nouvelle série de podcasts "De Verderkijkers", Eva Moeraert interroge 5 chefs d’entreprise pour connaître leurs idées sur l'entrepreneuriat de demain. La série a été développée par Telenet Business et TBWA en collaboration avec Tijd Connect

Comment s'annonce l'avenir de l'entrepreneuriat ? C’est le point de départ et le fil conducteur des interviews menées par Eva Moeraert. Cette dernière invite 5 entrepreneurs à donner leur point de vue sur le paysage entrepreneurial de demain : quelle est leur évolution personnelle, comment leur secteur évolue-t-il et quel est leur bilan de l'entrepreneuriat en général ? Où en est-on et où va-t-on? Quel sera le rôle du numérique ? Et quel est l'impact de la crise actuelle ?

Les entrepreneurs s'inspirent les uns les autres

Les choix que ces chefs d'entreprise font aujourd'hui changeront à jamais leurs entreprises et le monde qui les entoure. Leurs idées et leurs expériences sont fascinantes pour les autres entrepreneurs. C'est pourquoi Telenet Business met ces cinq personnalités inspirantes derrière le micro :

  • Marc Noppen, CEO UZ Brussel
  • Wouter Torfs, CEO Torfs
  • Jonathan Berte, CEO Robovision
  • Viki Geunes, chef restaurant Zilte
  • Martine Tempels, Executive VP Telenet Business

Afin d'atteindre les entrepreneurs avec une campagne multimédia dans De Tijd, l'expertise de Content Republic a été mise à contribution. Ils ont supervisé la production ainsi que la distribution de ce podcast.

Écoutez dès maintenant la première interview avec Marc Noppen via tijd.be/verderkijkers ou votre application de podcast préférée.

Contactez-nous
A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium