Telenet Business garde un œil sur l’avenir de l'entrepreneuriat avec le podcast "De Verderkijkers".

Dans la toute nouvelle série de podcasts "De Verderkijkers", Eva Moeraert interroge 5 chefs d’entreprise pour connaître leurs idées sur l'entrepreneuriat de demain. La série a été développée par Telenet Business et TBWA en collaboration avec Tijd Connect

Comment s'annonce l'avenir de l'entrepreneuriat ? C’est le point de départ et le fil conducteur des interviews menées par Eva Moeraert. Cette dernière invite 5 entrepreneurs à donner leur point de vue sur le paysage entrepreneurial de demain : quelle est leur évolution personnelle, comment leur secteur évolue-t-il et quel est leur bilan de l'entrepreneuriat en général ? Où en est-on et où va-t-on? Quel sera le rôle du numérique ? Et quel est l'impact de la crise actuelle ?

Les entrepreneurs s'inspirent les uns les autres

Les choix que ces chefs d'entreprise font aujourd'hui changeront à jamais leurs entreprises et le monde qui les entoure. Leurs idées et leurs expériences sont fascinantes pour les autres entrepreneurs. C'est pourquoi Telenet Business met ces cinq personnalités inspirantes derrière le micro :

  • Marc Noppen, CEO UZ Brussel
  • Wouter Torfs, CEO Torfs
  • Jonathan Berte, CEO Robovision
  • Viki Geunes, chef restaurant Zilte
  • Martine Tempels, Executive VP Telenet Business

Afin d'atteindre les entrepreneurs avec une campagne multimédia dans De Tijd, l'expertise de Content Republic a été mise à contribution. Ils ont supervisé la production ainsi que la distribution de ce podcast.

Écoutez dès maintenant la première interview avec Marc Noppen via tijd.be/verderkijkers ou votre application de podcast préférée.

Contactez-nous
A propos de TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels