Telenet Business werpt een blik op de toekomst van het ondernemen met podcast ‘De Verderkijkers’.

In de gloednieuwe podcastreeks ‘De Verderkijkers’ polst Eva Moeraert bij 5 bedrijfsleiders naar hun inzichten over het ondernemen van morgen. De reeks werd ontwikkeld door Telenet Business en TBWA in samenwerking met Tijd Connect.

Wat brengt de toekomst van het ondernemen? Met die vraag als rode draad gaat Eva Moeraert aan de slag. Ze nodigt 5 ondernemers uit om hun kijk te geven op het ondernemerslandschap van morgen: wat is hun persoonlijke evolutie, hoe evolueert hun sector en wat met ondernemen in het algemeen? Waar gaat het heen en waaraan zien we dat al vandaag? Welke rol zal digitalisering spelen? En wat is de impact van de huidige crisis?

Ondernemers inspireren elkaar

De keuzes die deze zakelijke leiders vandaag maken zullen hun ondernemingen en ook de wereld eromheen voorgoed veranderen. Hun inzichten en ervaringen zijn boeiende materie voor andere ondernemers. Daarom zet Telenet Business deze vijf inspirerende denkers achter de microfoon:

  • Marc Noppen, CEO UZ Brussel
  • Wouter Torfs, CEO Torfs
  • Jonathan Berte, CEO Robovision
  • Viki Geunes, chef restaurant Zilte
  • Martine Tempels, Executive VP Telenet Business

Om ondernemers te bereiken met een multimediale campagne in De Tijd werd de expertise van Content Republic ingezet. Zij begeleidden de productie en distributie van deze podcast.

Beluister nu het eerste gesprek met Marc Noppen via tijd.be/verderkijkers of je favoriete podcastapp.

De Verderkijkers Podcast Noppen

MP3 - 48 Mb

De Verderkijkers Podcast Torfs

MP3 - 49 Mb

Credits.docx

DOCX - 12 Kb

Junior Page De Tijd

PDF - 3.9 Mb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact