TEQUILA en Nissan weigeren zich aan te passen ​

Voor de maand van de bedrijfsvoertuigen wilde Nissan vooral de flexibiliteit van haar gamma in de verf zetten: er zijn 101 combinaties voor elke behoefte. Hiervoor maakte TEQUILA\ een campagne die de vakman persoonlijk aansprak met: "Het is niet aan u om uzelf aan te passen". Een aantal letters van de headline werden gevormd door vakmensen die zich in allerlei bochten wrongen om zich aan te passen aan hun bedrijfsvoertuig..

De campagne bestaat uit printadvertenties, outdoor affichage, mailings en POS-materiaal. Er zijn ook radiospots met een hardnekkige verkoper van one-size-fits-all bedrijfsvoertuigen. Die probeert op brutale wijze de activiteiten van zijn klanten aan te passen aan zijn eenzijdige voertuigen. Terwijl het Nissan gamma uiteraard zoveel meer flexibiliteit biedt.

 

Meer info over de campagne? Neem contact op met :

-       Fred Lequeu (Account Director) TEQUILA - +32 2 789 39 96

-       Peter Loiseaux (CD) TEQUILA - +32 2 789 39 39

PB-Nissan--Credits.docx

DOCX - 130 Kb

Radio-Nissan-30s-NL-boomkweker.wav

WAV - 5.5 Mb

Radio-Nissan-30s-NL-ondernemer.wav

WAV - 5.5 Mb

nissan_DM_NL.pdf

PDF - 2.3 Mb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact