TEQUILA en Nissan weigeren zich aan te passen

Donderdag 18 oktober 2012 — Voor de maand van de bedrijfsvoertuigen wilde Nissan vooral de flexibiliteit van haar gamma in de verf zetten: er zijn 101 combinaties voor elke behoefte. Hiervoor maakte TEQUILA\ een campagne die de vakman persoonlijk aansprak met: "Het is niet aan u om uzelf aan te passen". Een aantal letters van de headline werden gevormd door vakmensen die zich in allerlei bochten wrongen om zich aan te passen aan hun bedrijfsvoertuig..

De campagne bestaat uit printadvertenties, outdoor affichage, mailings en POS-materiaal. Er zijn ook radiospots met een hardnekkige verkoper van one-size-fits-all bedrijfsvoertuigen. Die probeert op brutale wijze de activiteiten van zijn klanten aan te passen aan zijn eenzijdige voertuigen. Terwijl het Nissan gamma uiteraard zoveel meer flexibiliteit biedt.

 

Meer info over de campagne? Neem contact op met :

-       Fred Lequeu (Account Director) TEQUILA - +32 2 789 39 96

-       Peter Loiseaux (CD) TEQUILA - +32 2 789 39 39

Published with Prezly