Van wie zijn die mystery uitgaven?
17 december 2014
KBC lanceerde onlangs met KBC-Touch een innovatieve manier van online bankieren en verzekeren. Het is een totale opfrissing van het vroegere KBC Online, voor zowel computer als tablet. Een heldere vormgeving, met handige grafische iconen, wijst je op elk moment de weg.
Een van de handige vernieuwingen is dat je in een oogopslag kan zien hoe je uitgaven verdeeld zijn. Ze worden toegewezen en gerangschikt in een overzichtelijke diagram. Dat was voor TBWA Brussel dan ook het uitgangspunt van een ludieke campagne die mensen doet raden naar het uitgavepatroon van een bekend persoon.
Online kan je meedoen met een quiz waar je een naam moet plakken op de uitgaven van iconische figuren en bekende Vlamingen. Donuts en bier? Dat moet Homer Simpson zijn. En van wie zouden deze uitgaven kunnen zijn? Onderhoud kasteel, bommen en granaten en Schotse Whisky. Of deze? Sexy gerechjes en Hollandse maatjes.
Je krijgt ook de mogelijkheid om zelf een diagram samen te stellen en toe te wijzen aan het uitgavepatroon van een vriend of vriendin.
De mystery uitgaven duiken ook op op affiches, placemats en bierviltjes. Maar naar de afzender heb je nooit het raden: KBC-Touch
Meer info op kbc.be/mysteryuitgaven