VERITAS et TBWA essaient de comprendre la logique des femmes

Ce n’est pas toujours facile pour une femme de suivre la mode en restant soi-même. Pour les aider, Veritas leur propose accessoires, idées et ingrédients pour mettre en avant leur personnalité. Mais pour cela, Veritas doit les comprendre, elles qui sont parfois si compliquées. Voici donc une nouvelle campagne radio de TBWA qui se penche sur toutes les possibilités offertes par Veritas et sur la logique des femmes qui ne l’est parfois que pour elles.

Comment pensent les femmes ? Pourquoi pensent-elles de cette façon? De quoi ont-elles besoin ? Et comment Veritas peut-il leur venir en aide ?

A partir de ces questions, Veritas et TBWA ont élaboré une campagne radio tactique. Le résultat ? Une série de spots radio intitulés « La logique des femmes, c’est tellement logique ».

A chaque fois, on entend une femme réfléchir à voix haute et expliquer toutes sortes de logiques. Les raisonnements ne paraîtront peut-être pas toujours logiques aux hommes, mais certainement aux femmes. Et pour chaque logique féminine, Veritas a la solution.

Le choix est vaste chez Veritas, que ce soit pour les accessoires, les sacs à main ou encore le homewear fantaisie.

Ces spots seront diffusés de septembre à la fin de l’année sur JoeFm, Qmusic, Studio Brussel, MNM, Nostalgie, NRJ, Contact et Bel RTL.

Communiqu_-Veritas.docx

DOCX - 155 Kb

RAD-Veritas-Dec_Cadeaux.mp3

MP3 - 1.1 Mb

RAD-Veritas-Okt_Double.mp3

MP3 - 1.1 Mb

RAD-Veritas-Sept-_7pour1.mp3

MP3 - 1.1 Mb

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact