Werknemers vertellen wat hun job inhoudt in de nieuwe recruteringscampagne van TBWA voor Brussels Airlines.

 

Dat Brussels Airlines in haar zoektocht naar nieuw talent kiest voor een verfrissende aanpak, wordt duidelijk in de wervingscampagne die momenteel loopt op social media. In een reeks authentieke, inspirerende films krijgen medewerkers de kans om hun eigen verhaal te vertellen.

Verhalen die tonen dat hun job meer is dan een job. Dat het een uitdaging is. Een kans om te groeien. Maar vooral dat ze er mee voor zorgen dat hun passagiers onvergetelijke momenten kunnen beleven op hun reis.

In zeven portretten nemen medewerkers je mee in hun dagelijkse realiteit en werkomgeving. ​
Van een piloot die de droom van een jonge passagier helpt waarmaken, tot een collega die alleenreizende kinderen begeleidt. Van een technieker die – vaak onzichtbaar voor de buitenwereld – waakt over de veiligheid van elke vlucht tot een medewerker aan de ticketing desk die levensreddende noodhulp mee mogelijk maakt. ​

Elk verhaal is anders, maar de boodschap is dezelfde: dit is méér dan een job.

Of je nu piloot bent, technieker of werkt aan de balie – deze functies hebben één ding gemeen: ze verrijken niet alleen je carrière, maar ook wie je bent als mens. Want werken bij Brussels Airlines, da’s mee zorgen voor een klein stukje België in de lucht.

De campagne wordt intern uitgerold én versterkt via sociale media, en laat zien waar Brussels Airlines echt voor staat: trots, betrokkenheid en betekenisvol werk.

 

 


Credit list.docx

DOCX - 90 Kb

 

 

Contacteer ons

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met