Werknemers vertellen wat hun job inhoudt in de nieuwe recruteringscampagne van TBWA voor Brussels Airlines.
25 juni 2025
Dat Brussels Airlines in haar zoektocht naar nieuw talent kiest voor een verfrissende aanpak, wordt duidelijk in de wervingscampagne die momenteel loopt op social media. In een reeks authentieke, inspirerende films krijgen medewerkers de kans om hun eigen verhaal te vertellen.
Verhalen die tonen dat hun job meer is dan een job. Dat het een uitdaging is. Een kans om te groeien. Maar vooral dat ze er mee voor zorgen dat hun passagiers onvergetelijke momenten kunnen beleven op hun reis.
In zeven portretten nemen medewerkers je mee in hun dagelijkse realiteit en werkomgeving.
Van een piloot die de droom van een jonge passagier helpt waarmaken, tot een collega die alleenreizende kinderen begeleidt. Van een technieker die – vaak onzichtbaar voor de buitenwereld – waakt over de veiligheid van elke vlucht tot een medewerker aan de ticketing desk die levensreddende noodhulp mee mogelijk maakt.
Elk verhaal is anders, maar de boodschap is dezelfde: dit is méér dan een job.
Of je nu piloot bent, technieker of werkt aan de balie – deze functies hebben één ding gemeen: ze verrijken niet alleen je carrière, maar ook wie je bent als mens. Want werken bij Brussels Airlines, da’s mee zorgen voor een klein stukje België in de lucht.
De campagne wordt intern uitgerold én versterkt via sociale media, en laat zien waar Brussels Airlines echt voor staat: trots, betrokkenheid en betekenisvol werk.
Credit list.docx
DOCX - 90 Kb