KBC et TBWA lancent 'Le Point à Mi-Chemin'. Et le call center le plus âgé du pays.

KBC et TBWA créent une nouvelle campagne au sujet de la préparation de la retraite. Une campagne axée sur ​​les quadras à mi-chemin de leur carrière. Pourquoi? Tout simplement parce que c'est le moment idéal pour se projeter 20 ans plus tard. Pour le coup d'envoi de cette campagne, ils vont rencontrer les meilleurs experts en la matière: les retraités eux-mêmes.

Comment? Le mercredi 22 mai, ils pourront appeler le call center le plus âgé du pays. Ils pourront contacter directement une personne de 65 ans et plus, via kbc.be/pointamichemin et lui demander exactement ce que cela signifie d'être à la retraite. Doivent-il encore travailler? Quels sont les grands changements dans leur vie sociale? Et leur santé? Celui qui les appellera le 22 mai gagnera en sagesse.

Et pour celui qui veut être encore plus sage, il peut alors passer une Interview à Mi-Chemin chez KBC. En collaboration avec un conseiller KBC ou avec un agent d'assurance KBC, il découvrira quelles sont pour lui les meilleures mesures à prendre après sa carrière pour profiter au mieux l’esprit tranquille. Car un jeune informé, c’est un senior mieux préparé.

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Geert Potargent Client Service Director, TBWA
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A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

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The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

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