Artiesten schrijven een poëtische oproep om thuis te supporteren met Play Sports en TBWA.

We zitten op enkele matchen van de play-offs en nooit eerder maakten nog zo veel ploegen kans om deel uit te maken van de apotheose van de competitie. Dat staat garant voor enorm spannende wedstrijden, die helaas niet in het stadion kunnen bekeken worden. Daarom schakelt Play Sports de hulp in van bekende supporters om de clubliefde aan te wakkeren in een poëtische oproep om jouw ploeg naar de play- offs te supporteren van thuis uit.

Muzikanten Jan Paternoster, Guido Belcanto en Dikke, kunstenaar en performer Kamagurka en schrijver Bert Moerman. Het zijn stuk voor stuk gepassioneerde voetbalsupporters, die net zoals alle anderen hun ploeg heel lang niet meer in levenden lijve aan het werk hebben gezien. Ook zij mogen het stadion niet meer binnen, terwijl hun ploeg een ongezien spannende strijd voert voor een plaats in play-off 1. Maar supporteren blijven ze doen, door thuis naar elke match te kijken. Want genialiteit moet gezien worden.

Om alle andere supporters te overtuigen hetzelfde te doen, hebben ze hun clubliefde omgezet in een poëtische oproep, ieder in zijn eigen unieke stijl. Een ode aan hun club, de spelers, het stadion, de sfeer, het plezier, het verdriet, de vriendschap, de onvergetelijke momenten, en al het mooie dat bij voetbal komt kijken.

Een ode die ze brachten op een plaats waar ze ook lang niet waren geweest: het podium. Hun live opvoering werd vastgelegd terwijl iconische voetbalbeelden op hen en het podium werden geprojecteerd. Het indrukwekkende geheel is te zien op tv, op sociale media en op playsports.be. Ook op radio en in print wordt hun krachtige oproep verspreid.

Wie zich bij hen wil aansluiten en hun ploeg ook naar de play-offs wil supporteren, kan zich abonneren via telenet.be/playsports.

Persbericht

DOCX - 13 Kb

Credits

DOCX - 14 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact