Avec TBWA et Telenet, les Belges deviennent un par un ONE

Qui veut encore se soucier du wifi et de la 4G ? Une question que Telenet pose haut et fort dans sa nouvelle campagne ONE. À juste titre, car une fois que vous êtes ONE, vous n'avez plus à vous soucier de la façon dont vous surfez en ligne. Et tôt ou tard, tout le monde aura la même exigence. Un par un, devenons donc ONE !

Dans le film réalisé par Jeroen Mol, nous survolons la ville en un seul plan et découvrons immédiatement qui est ONE et qui ne l'est pas. Sur le son de la chanson ONE – un morceau hip-hop écrit et composé par TBWA Make –, nous flottons de l'intérieur vers l'extérieur comme si de rien n'était. En radio également, nous découvrons que de plus en plus de personnes sont déjà ONE et n'ont donc plus à se soucier de la façon dont elles sont connectées.

Toujours pas convaincu ? Telenet vous explique alors personnellement pourquoi vous devez devenir ONE. Et nous n'avons pas besoin de beaucoup de temps pour cela. Une minute exactement. ONE minute. Avec cette activation, nous deviendrons probablement tous ONE.

Telenet One_persbericht FR.docx

DOCX - 77 Kb

Telenet One Radio Q3 FR25 Bus GMIX.mp3

MP3 - 783 Kb

Telenet One Radio Q3 FR25 Bar a caffe GMIX.mp3

MP3 - 783 Kb

TEL_One_Q3_OOH_JCD_2m2_Abri_BOOTJE_FR_VHR_IC.pdf

PDF - 49 Mb

TEL_One_Q3_OOH_JCD_2m2_Abri_SKATER_FR_VHR_IC.pdf

PDF - 91 Mb

TEL_One_Q3_OOH_JCD_2m2_Abri_TRAMPOLINE_FR_VHR_IC.pdf

PDF - 66 Mb

Credit list Telenet One.docx

DOCX - 79 Kb

Carole Hayard

Account Manager

Anneleen Coppens

Consultant Reputation & PR

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact