BASE en TBWA lanceren low profile een nieuw abonnement, zelfs al is dit momenteel niet het belangrijkste

Een nieuw abonnement lanceren terwijl iedereen thuis moet blijven? Dat lijkt misschien verkeerde timing. Maar wanneer de commerciële agenda samenkomt met de actualiteit, pakken BASE en TBWA het graag transparant en oprecht aan. Want in alle eerlijkheid: nu we in ons kot moeten blijven, weten we dat misschien niemand nood heeft aan een nieuw abonnement met 16GB.

Daarom onderzocht TBWA wat het publiek écht mist. En ze zouden het aanvaarden als het nieuwe abonnement nu niet echt het belangrijkste is.

Een nogal bescheiden en ongewone manier om een nieuw product te presenteren. De campagne zie je verschijnen in film, radio, posters en online. En dat altijd in samenwerking met de Brusselse artiest Krisy.  

Radiospot - BASE

MP3 - 1.1 Mb

Radiospot - BASE

MP3 - 1.1 Mb

Radiospot - BASE

MP3 - 784 Kb

Credits

DOCX - 23 Kb

BASE mai communiqué de presse NL.docx

DOCX - 24 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met