BASE en TBWA nodigen je uit om tijd te nemen… voor jezelf

Groot nieuws in de Belgische telecomwereld: BASE stort zich voortaan ook op vast internet en TV.

Sandrine Decleer, Lead Brand & Communication bij BASE, licht de communicatiestrategie toe: “In een wereld waarin iedereen constant druk bezig is, kan een uitnodiging om even op de pauzeknop te drukken en tijd voor jezelf te nemen, verrassend zijn. Maar alles wordt duidelijk wanneer je ontdekt dat we hiermee Generatie Plantrekkers willen uitnodigen om twee grote nieuwigheden bij BASE te ontdekken."
Jeremie Goldwasser, Creative Directeur bij TBWA, vult aan: "Om vast internet en tv te lanceren, die je kan combineren zoals jij dat wilt, met of zonder BASE Mobile, hebben we ervoor gekozen om de consument dicht bij huis te houden. Letterlijk. In zijn zetel. Of in bad. In ieder geval is het een duidelijke uitnodiging om gewoon thuis te blijven. Een opvallende beslissing, komende van een van de belangrijkste spelers in de mobiele telecommarkt in België! Als vrij introvert persoon was ik meteen gecharmeerd door een campagne die ons uitnodigt om heel even de prikkels van de buitenwereld te negeren."

 

De twee tv-spots, geregisseerd door Louis Vielle (die ook de Generatie Plantrekkers-campagne maakte), leiden de kijker eerst op een dwaalspoor. Een romantische date, een dromerig ontbijt op bed… pas na een tijdje beseffen we dat de man en vrouw zoveel energie in de voorbereiding staken… voor zichzelf. Om op hun gemak van een goede film te genieten, of om een serie te bingewatchen in bad. De rest kan wachten tot morgen.

Als perfecte ondersteuning kozen we voor de tijdloze soulklassieker “Let’s Stay Together” van Al Green, voorzien van een passende voice-over, ingesproken door Krisy (aan Franstalige zijde) en Jazz Brak (aan Nederlandstalige zijde), twee artiesten die beide erg actueel zijn met een nieuw album en een concert in de AB.

De campagne wordt ook online uitgerold, met onder andere een video speciaal voor Twitch-gebruikers en een pre-roll die aangepast is voor YouTube en op een inventieve manier met het platform speelt. Ook radio, OOH en verschillende online formats worden voorzien.

Een frisse, vernieuwende campagne, die tegelijk trouw blijft aan de eigenzinnige stijl die BASE al jaren hanteert.

Base - Radio.mp3

MP3 - 784 Kb

Credit list.docx

DOCX - 80 Kb

Persbericht.docx

DOCX - 15 Kb

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met