Begin al maar te dromen van €20.000 per maand dankzij de EuroDreams lanceringscampagne van TBWA en Nationale Loterij

Iedereen droomt er wel eens van om het grote lot te winnen. Een nieuw huis, een chique auto of een verre reis. Maar wie droomt van EuroDreams, droomt veel grootser dan dat. Want stel je eens voor dat er elke maand €20.000 extra op je rekening staat, en dat 30 jaar lang.

Dan kunnen je dromen niet zot genoeg zijn. Een wereldreis met een luchtballon of thee drinken met orka’s? Of wat denk je van dansen tussen giraffen in een prachtige woestijn? Elke maand kan je een nieuwe droom vervullen.

TBWA bracht in deze lanceringscampagne een surreële droomwereld tot leven. Een wereld waarin de speler zich een ontdekkingsreiziger kan voelen. Even loskomt van de realiteit en zijn eigen invulling kan geven bij wat hij ziet of hoort. Iedereen droomt immers op zijn manier. Het resultaat is te zien in een TV-spot, posters & digitale media.

Via de radio-spots kunnen we live meeluisteren met de Droomcentrale van de Nationale Loterij, waar EuroDreams-spelers vertellen waar zij van dromen.

Ook zin om kans te maken op €20.000 per maand? De eerste trekking is op 6/11, daarna zullen er elke week twee trekkingen plaatsvinden, op maandag en donderdag. Dat zijn dus twee kansen per week om jouw gekste dromen waar te maken. En wat dat mag kosten? €2,50 per trekking. ​

Spelticket
Spelticket

Radio 1

MP3 - 940 Kb

Radio 2

MP3 - 940 Kb

Persbericht

DOCX - 15 Kb

Credits

DOCX - 78 Kb

Hadoum Ghassab

Account Director

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met