Best of Activation Awards 2014 : TBWA wint 6 awards

Vrijdag 9 mei 2014 — Gisterenavond hebben de BOA de beste merkactiveringscampagnes bekroond in het Grand Salon in Beersel.

Het was een succesvolle avond voor TBWA die niet minder dan 6 bekroningen mocht ontvangen op 4 verschillende campagnes: 2 Gold Awards voor de « Gap in the market » campagne van KBC, 1 Bronze Award voor de « King & Kong voicemailmaker » van Telenet en 3 Silver Awards voor drie andere campagnes. De Silver Awards werden uitgereikt voor de McDonalds campagne « The Hot & Cold Game », voor Telenet met « Banner Box Offices », en opnieuw voor de « Gap in the market » campagne van KBC.

Deze awards, waarvan 2 speciale jury-prijzen, zijn een mooie bekroning van al het werk en bewijzen dat merkactivering meer dan ooit deel uitmaakt van het DNA van TBWA.

KBC: The gap in the market

140110 12TBW0051 Case Telenet Voicemailmaker cor1

131212 12MCD0047-Case Vervier corr

Telenet - Banner Box offices