Bij TBWA trekken ze hun plan voor BASE

TBWA presenteert: een campagne voor de Generatie Plantrekkers. Ah ja, want de My BASE-app wordt beter en beter. Daardoor kunnen users hun mobiele abonnement nu makkelijk zélf beheren.

Deze campagne is een ode aan mensen van alle leeftijden die in elke situatie hun plan kunnen trekken. Kan je niet koken? Dan bestel je het wel. Heb je geen rijbewijs? Dan heb je waarschijnlijk wel vrienden met een rijbewijs. Geen diploma? Geen probleem, dan zoek je een tutorial.

‘t Is duidelijk, de Generatie Plantrekkers … trekken hun plan. Net zoals ze, dankzij de nieuwe functies in de My Base-app, hun mobiele abonnement ook makkelijk zelf beheren. Neem nu My Budget Control, da’s een praktische tool waarmee ze zélf het bedrag bepalen dat ze elke maand willen uitgeven.

Nog een plantrekker? Louis Vielle, een jonge Brusselse regisseur die erin slaagde om de Generatie Plantrekkers in beeld te brengen via een reeks diverse video’s. Naast de video’s zie je deze campagne ook voorbijkomen op je socials, in de cinema en op straat.

Vind jij ook dat je vaak je plan trekt? Kijk dan zeker eens hoe de My Base-app jou kan helpen om je abonnement op een simpele én efficiënte manier te beheren.

 

 


Persbericht BASE Q3 NL 0408.docx

DOCX - 14 Kb

Credit list_Brand Layer Q3 FINAL 0408.docx

DOCX - 78 Kb

Jolien De Wulf

Account Manager, TBWA

 

 

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact