Bij TBWA trekken ze hun plan voor BASE

Bij TBWA trekken ze hun plan voor BASE

TBWA presenteert: een campagne voor de Generatie Plantrekkers. Ah ja, want de My BASE-app wordt beter en beter. Daardoor kunnen users hun mobiele abonnement nu makkelijk zélf beheren.

Deze campagne is een ode aan mensen van alle leeftijden die in elke situatie hun plan kunnen trekken. Kan je niet koken? Dan bestel je het wel. Heb je geen rijbewijs? Dan heb je waarschijnlijk wel vrienden met een rijbewijs. Geen diploma? Geen probleem, dan zoek je een tutorial.

‘t Is duidelijk, de Generatie Plantrekkers … trekken hun plan. Net zoals ze, dankzij de nieuwe functies in de My Base-app, hun mobiele abonnement ook makkelijk zelf beheren. Neem nu My Budget Control, da’s een praktische tool waarmee ze zélf het bedrag bepalen dat ze elke maand willen uitgeven.

Nog een plantrekker? Louis Vielle, een jonge Brusselse regisseur die erin slaagde om de Generatie Plantrekkers in beeld te brengen via een reeks diverse video’s. Naast de video’s zie je deze campagne ook voorbijkomen op je socials, in de cinema en op straat.

Vind jij ook dat je vaak je plan trekt? Kijk dan zeker eens hoe de My Base-app jou kan helpen om je abonnement op een simpele én efficiënte manier te beheren.

Story image

 

 


Persbericht BASE Q3 NL 0408.docx 14 KB Credit list_Brand Layer Q3 FINAL 0408.docx 78 KB
Jolien De Wulf Account Manager, TBWA

 

 

 

 

 

Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium