Bij TBWA trekken ze hun plan voor BASE
TBWA presenteert: een campagne voor de Generatie Plantrekkers. Ah ja, want de My BASE-app wordt beter en beter. Daardoor kunnen users hun mobiele abonnement nu makkelijk zélf beheren.
7 augustus 2023
Deze campagne is een ode aan mensen van alle leeftijden die in elke situatie hun plan kunnen trekken. Kan je niet koken? Dan bestel je het wel. Heb je geen rijbewijs? Dan heb je waarschijnlijk wel vrienden met een rijbewijs. Geen diploma? Geen probleem, dan zoek je een tutorial.
‘t Is duidelijk, de Generatie Plantrekkers … trekken hun plan. Net zoals ze, dankzij de nieuwe functies in de My Base-app, hun mobiele abonnement ook makkelijk zelf beheren. Neem nu My Budget Control, da’s een praktische tool waarmee ze zélf het bedrag bepalen dat ze elke maand willen uitgeven.
Nog een plantrekker? Louis Vielle, een jonge Brusselse regisseur die erin slaagde om de Generatie Plantrekkers in beeld te brengen via een reeks diverse video’s. Naast de video’s zie je deze campagne ook voorbijkomen op je socials, in de cinema en op straat.
Vind jij ook dat je vaak je plan trekt? Kijk dan zeker eens hoe de My Base-app jou kan helpen om je abonnement op een simpele én efficiënte manier te beheren.
Persbericht BASE Q3 NL 0408.docx
DOCX - 14 Kb
Credit list_Brand Layer Q3 FINAL 0408.docx
DOCX - 78 Kb