bpost en TBWA vragen kinderen om hulp in zoektocht naar mooiste complimentjes

Op 1 maart is het Complimentendag. Een dag waarop bpost alle Belgen aanmoedigt om eens een complimentje te geven. Maar omdat het voor volwassenen soms nogal moeilijk is om een complimentje geven, riep bpost dit jaar de hulp in van kinderen. 

 

Onder de noemer “Een complimentje geven, da’s kinderspel!” stuurt bpost de 5 leukste kindercomplimentjes in stickervorm naar alle Belgen. Daarbij krijgen ze ook een postkaart met plaats voor hun favoriete complimentensticker(s) en een persoonlijke boodschap die ze gratis kunnen versturen naar eender wie in België.

Deze campagne wordt verder ondersteund door radiospots waarin kinderen volwassenen uit de nood helpen wanneer die niet meteen de juiste woorden vinden voor een complimentje.  

Wie er echt niet genoeg van krijgt kan op www.bpost.be/bpositive terecht om nog meer gratis complimentenkaarten te versturen. 

1.-Opsom.mp3

MP3 - 940 Kb

2.-papa.mp3

MP3 - 940 Kb

3.-Bureau.mp3

MP3 - 940 Kb

persbericht-complimentendag.docx

DOCX - 126 Kb

Jochen De Greef

TBWA

Valerie Vleminckx

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact