bpost et TBWA ouvrent un LIVE WEBSHOP. L'occasion de faire des achats moins chers à chaque seconde

Pour prouver qu’avec bpack de bpost, vos achats en ligne peuvent être livrés où vous le souhaitez (à la maison, dans l’un des 1.100 bureaux de poste ou Points Poste ou dans un distributeur automatique de paquets 24/7), TBWA et bpost lancent le premier LIVE WEBSHOP, une boutique en ligne et en direct où les objets en vente sont chaque seconde moins chers. 

 

Le magasin restera ouvert pendant une semaine, deux fois par jour, et on pourra y acheter les derniers smartphones, tablettes, appareils photo et ordinateurs portables à un prix qui baissera de 10 centimes par seconde.

 

Vous pourrez également découvrir sur place cette boutique temporaire unique à l’adresse suivante: boulevard de Waterloo 8 à 1000 Bruxelles. Vous y verrez notre ravissante vendeuse au travail, et vous pourrez même twitter avec elle en direct via #bpostlivewebshop. Et si vous achetez quelque chose, vous assisterez peut-être au départ de votre paquet avec bpost !

 

La boutique sera ouverte du 21 au 28 novembre, de 12h à 14h et de 18h à 21h.

URL : www.livewebshop.be

 

Bpost-delivery-Methods-FR-Maintenant.mp3

MP3 - 589 Kb

PRESS-RELEASE.docx

DOCX - 123 Kb

Héloïse Richard

Pride/TBWA

Jochen Degreef

Pride/TBWA

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact