Brussels Airlines verenigt de wereld op Tomorrowland met 'Unified Flags'

Voor het tweede weekend op rij is België the place to be. Vanuit alle hoeken van de wereld komen mensen samen op Tomorrowland, goed voor meer dan 200 verschillende nationaliteiten. Dit jaar geeft Brussels Airlines het festival extra kleur met een uniek, symbolisch idee: The Unified Flags.

Met de bekende party flights brengt Brussels Airlines elk jaar feestgangers van over heel de wereld naar Tomorrowland. Voor hun 15de verjaardag wou de Belgische luchtvaartmaatschappij the extra mile gaan. De Unified Flags werden gecreeërd. Een unieke reeks nieuwe vlaggen die telkens gebaseerd zijn op twee bestaande nationale vlaggen. Een letterlijke samensmelting van landen dus. “Tomorrowland en Brussels Airlines brengen vanuit alle landen mensen samen. Grenzen worden letterlijk overstegen. Iedereen is één op Tomorrowland. En onze Unified Flags zijn daar de perfecte illustratie van.”, legt Tanguy Cartuyvel,  marketing manager of Brussels Airlines, enthousiast uit.

Het design van de vlaggen is gebaseerd op de 37 verschillende nationaliteiten van de passagiers van de Tomorrowland-vluchten van Brussels Airlines. Deze nationale vlaggen werden gecombineerd met andere nationaliteiten van Tomorrowland-festivalgangers. Bij de Unified Flags zijn heel wat Belgische combinaties zoals een prachtige Belgisch-Zweedse vlag of een Belgisch-Argentijns ontwerp. Maar ook een aantal opvallende internationale combinaties zoals de Japans-Russische vlag of  de Amerikaans-Mexicaanse vlag. Opdracht bij elke Unified Flag is om op zoek te gaan naar een festivalganger met de nationaliteit die past bij jou en jouw vlag. Wie samen een foto neemt en deelt op Instagram maakt kans op een reis om elkaar na het festival opnieuw op te zoeken.

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium