ClickShare en TBWA verklaren de oorlog aan vergaderchaos met gedurfde nieuwe campagne

Barco, wereldleider in vergadertechnologie, gaat de strijd aan met de ellende van moderne meetings. Met ClickShare. Geen schermen die weigeren, geen kabelkronkels, geen haperende videoverbindingen meer. De techstress is passé.

“Goede meetings brengen mensen samen. Slechte technologie drijft ze uiteen,” zegt Frauke De Graeve, Global Communications & Product Marketing Manager bij Barco. “ClickShare lost dat op met één klik. Iedereen blijft vlot meedraaien. IT hoeft niet telkens het vuur te komen blussen. Die hebben wel belangrijker werk.”

ClickShare: Vergaderen in één klik.

Eén klik en alles loopt.

We leggen de vinger op die universele frustratie: de pre-meeting paniek. Het scherm blijft zwart. Kabels doen touwtjetrek. En ineens is de IT’er het opperwezen dat alles moet fixen. Herkenbaar? Dacht het wel.

Fotograaf Jef Boes capteert die momenten met de scherpte van een thriller. Sinds 2012 redt ClickShare IT-teams van kabelpaniek en compatibiliteitschaos.

De campagne wordt wereldwijd uitgerold via digital, social en print. Twee socialfilms van 15 seconden vatten de “oh nee, niet weer”-momenten die iedereen kent die ooit al eens “probeer eens opnieuw te delen” heeft gezegd.

 

 

 

 

 


Credits Barco.docx

DOCX - 29 Kb

 

 

 

Contacteer ons

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met