Commencez déjà à rêver de 20 000 € par mois grâce à la campagne de lancement d'EuroDreams, signée TBWA et la Loterie Nationale.

Qui ne rêve pas de gagner un jour le gros lot ? Une nouvelle maison, une belle voiture, un long voyage… Mais quand on rêve d'EuroDreams, on rêve beaucoup plus grand ! Parce qu'avec EuroDreams, vous recevez 20 000 € par mois, et cela pendant 30 ans.

Vous pouvez donc avoir les rêves les plus fous. Un tour du monde en montgolfière ? Boire le thé avec des orques ? Danser avec des girafes dans un magnifique désert ? Chaque mois, vous pouvez ajouter de nouveaux rêves à votre liste…

Pour cette campagne de lancement, TBWA a créé tout un monde onirique. Un monde où de joueur, on devient explorateur. On échappe à la réalité, et on façonne le monde selon ses envies. Après tout, chacune et chacun rêve à sa manière, non ? Et tout cela, vous pouvez le découvrir dans un spot TV, sur des affiches et dans les médias numériques.

Enfin, des spots radio vous permettent d'écouter la Centrale des Rêves de la Loterie Nationale, où des joueuses et des joueurs EuroDreams racontent leurs rêves.

Vous avez envie de gagner 20 000 € par mois ? Le premier tirage aura lieu le 6/11. Puis, il y aura deux tirages par semaine, le lundi et le jeudi. Donc, deux chances par semaine de donner vie à vos rêves les plus exubérants. Et tout cela ne vous coûte que 2,50 € par tirage.

Radio 1

MP3 - 940 Kb

Radio 2

MP3 - 940 Kb

Communiqué de presse

DOCX - 15 Kb

Credit list

DOCX - 78 Kb

Hadoum Ghassab

Account Director

 

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact