De Chicken Big Mac® van McDonald's® is er! Een very very very limited campagne van TBWA.

Opgelet! Zorg dat je dit persbericht snel leest, want het betreft hier een very, very, very limited edition. Daarom komen we meteen ter zake: de Chicken Big Mac® is vanaf vandaag 9 augustus eindelijk beschikbaar in België. Mis ‘m dus niet deze zomer.

Na het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Zwitserland, Nederland en Frankrijk komt de Chicken Big Mac© eindelijk naar België. De fans hebben er lang op zitten wachten. En ze zullen er ook als de kippen bij moeten zijn. Want de kipvariant van de iconische burger zal enkel deze zomer op het menu staan bij McDonald’s® als limited edition. In outdoor en op social doen McDonald’s® en TBWA er dan ook alles aan om de Belgen niet op verlof te laten vertrekken.

In de tv-spot zien we dan weer de staycation van een wildkampeerfanaat die het moet afleggen tegen de lokroep van kip bij McDonald’s®. Want je hebt kip en je hebt… de nieuwe Chicken Big Mac® natuurlijk.

Dus wil jij je tanden zetten in de nieuwe Chicken Big Mac®? Snel zijn is de boodschap, want voor je ’t weet is hij weer weg.

 

Persbericht

DOCX - 78 Kb

TBWA_McDonald's_Chicken Big Mac_Credits.docx

DOCX - 85 Kb

Elien Onclinx

Account Director, TBWA

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact