Love meeting, met ClickShare en TBWA
28 juni 2023
Wanneer mensen elkaar ontmoeten, gebeurt er iets magisch: dan ontstaan ideeën en komen de mooiste plannen tot uitvoering. Zonder die ontmoetingen gebeurt er niets.
Dat weet Barco met z’n vergadertool ClickShare als geen ander. Daarom is het al jaren de stille kracht die ervoor zorgt dat vergaderingen perfect verlopen, zowel voor hybride als voor de meer traditionele face-to-face meetings. ClickShare zorgt ervoor dat iedereen kan doen wat hij of zij moet doen, zonder te hoeven stressen over kabels, connectiviteit en andere technische zaken.
Recent onderzoek wijst namelijk uit dat de helft van de werknemers wereldwijd verschillende technologieën in verschillende vergaderzalen verwarrend vindt. Ruim 60% van de werknemers geeft bovendien aan geregeld technische problemen te ondervinden tijdens vergaderingen. Door gebruik te maken van ClickShare, kan een groot deel van die uitdagingen verholpen worden.
“Love meeting” is de centrale gedachte in de brand movie van ClickShare. Omdat Barco beter dan wie ook weet dat mensen ervan houden om andere mensen te zien. “Love Meeting” brengt een ode aan de meetings met al hun herkenbare personages. Stuk voor stuk personen die de meetings karakter én vooral inhoud geven. Je herkent ze ongetwijfeld ook in je eigen bedrijf. De claimpersonages vind je ook terug in outdoor voor vakbeurzen.
Naast de brand movie ontwikkelde Barco ook een product movie die gedetailleerder ingaat op de verschillende voordelen die ClickShare aan zijn gebruikers biedt. Ook publiceert Barco een e-book dat uitlegt hoe bedrijven hun kantoren met behulp van technologie en flexibele meeting rooms kunnen transformeren naar “Purposeful Workspaces”, zodat hun werknemers maximaal van meetings kunnen blijven houden.
Persbericht.docx
DOCX - 14 Kb
Credit list.docx
DOCX - 78 Kb