Love meeting, met ClickShare en TBWA

Wanneer mensen elkaar ontmoeten, gebeurt er iets magisch: dan ontstaan ideeën en komen de mooiste plannen tot uitvoering. Zonder die ontmoetingen gebeurt er niets.

Dat weet Barco met z’n vergadertool ClickShare als geen ander. Daarom is het al jaren de stille kracht die ervoor zorgt dat vergaderingen perfect verlopen, zowel voor hybride als voor de meer traditionele face-to-face meetings. ClickShare zorgt ervoor dat iedereen kan doen wat hij of zij moet doen, zonder te hoeven stressen over kabels, connectiviteit en andere technische zaken.

Recent onderzoek wijst namelijk uit dat de helft van de werknemers wereldwijd verschillende technologieën in verschillende vergaderzalen verwarrend vindt. Ruim 60% van de werknemers geeft bovendien aan geregeld technische problemen te ondervinden tijdens vergaderingen. Door gebruik te maken van ClickShare, kan een groot deel van die uitdagingen verholpen worden.

“Love meeting” is de centrale gedachte in de brand movie van ClickShare. Omdat Barco beter dan wie ook weet dat mensen ervan houden om andere mensen te zien. “Love Meeting” brengt een ode aan de meetings met al hun herkenbare personages. Stuk voor stuk personen die de meetings karakter én vooral inhoud geven. Je herkent ze ongetwijfeld ook in je eigen bedrijf. De claimpersonages vind je ook terug in outdoor voor vakbeurzen.

Naast de brand movie ontwikkelde Barco ook een product movie die gedetailleerder ingaat op de verschillende voordelen die ClickShare aan zijn gebruikers biedt. Ook publiceert Barco een e-book dat uitlegt hoe bedrijven hun kantoren met behulp van technologie en flexibele meeting rooms kunnen transformeren naar “Purposeful Workspaces”, zodat hun werknemers maximaal van meetings kunnen blijven houden.


Persbericht.docx

DOCX - 14 Kb

Credit list.docx

DOCX - 78 Kb

 

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met