Love meeting, met ClickShare en TBWA

Love meeting, met ClickShare en TBWA

Wanneer mensen elkaar ontmoeten, gebeurt er iets magisch: dan ontstaan ideeën en komen de mooiste plannen tot uitvoering. Zonder die ontmoetingen gebeurt er niets.

Dat weet Barco met z’n vergadertool ClickShare als geen ander. Daarom is het al jaren de stille kracht die ervoor zorgt dat vergaderingen perfect verlopen, zowel voor hybride als voor de meer traditionele face-to-face meetings. ClickShare zorgt ervoor dat iedereen kan doen wat hij of zij moet doen, zonder te hoeven stressen over kabels, connectiviteit en andere technische zaken.

Recent onderzoek wijst namelijk uit dat de helft van de werknemers wereldwijd verschillende technologieën in verschillende vergaderzalen verwarrend vindt. Ruim 60% van de werknemers geeft bovendien aan geregeld technische problemen te ondervinden tijdens vergaderingen. Door gebruik te maken van ClickShare, kan een groot deel van die uitdagingen verholpen worden.

“Love meeting” is de centrale gedachte in de brand movie van ClickShare. Omdat Barco beter dan wie ook weet dat mensen ervan houden om andere mensen te zien. “Love Meeting” brengt een ode aan de meetings met al hun herkenbare personages. Stuk voor stuk personen die de meetings karakter én vooral inhoud geven. Je herkent ze ongetwijfeld ook in je eigen bedrijf. De claimpersonages vind je ook terug in outdoor voor vakbeurzen.

Naast de brand movie ontwikkelde Barco ook een product movie die gedetailleerder ingaat op de verschillende voordelen die ClickShare aan zijn gebruikers biedt. Ook publiceert Barco een e-book dat uitlegt hoe bedrijven hun kantoren met behulp van technologie en flexibele meeting rooms kunnen transformeren naar “Purposeful Workspaces”, zodat hun werknemers maximaal van meetings kunnen blijven houden.

Story image

Persbericht.docx 14 KB Credit list.docx 78 KB

 

 

 

 

Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium