De Nationale Loterij en TBWA tonen dat wie wint dat nooit alleen doet.

In het leven kan je op veel manieren winnen. En om te winnen, om iets te bereiken, succes te kennen of een droom waar te maken is overgave en doorzettingsvermogen nodig. Maar ook de steun van mensen rondom jou, de kracht van je omgeving en het nodige geluk spelen een belangrijke rol. En dat wordt op een adembenemende manier getoond in de nieuwe spots voor de Nationale Loterij.

Belgian Cat Maxuella Lisowa-Mbaka, drummer Lander Gyselinck en topschaatsster Loena Hendrickx. Het zijn de hoofdrolspelers in deze campagne en stuk voor stuk winnaars, elk op hun eigen manier. En als ‘winnaar’ beseffen zij als geen ander dat ze nooit zouden geraakt zijn waar ze nu staan zonder de steun van heel wat anderen … en het nodige geluk. Geluk dat ze op hun beurt delen met mensen rondom hem, door hen te helpen, te inspireren en te steunen.

Deze verhalen zijn het onderwerp van drie poetische films, waarin we op indrukwekkende wijze worden meegenomen in het leven van de drie hoofdrolspelers. We krijgen hun persoonlijke weg richting succes te zien met tussenstops op de belangrijke mijlpalen in hun levens. Daarin zien we verwijzingen naar de mensen die er voor hen zijn geweest én naar degenen die zij op hun beurt steunen en inspireren. Niet via een klassiek chronologisch verhaal, maar met grootse, symbolische beelden die als een choreografie aan elkaar werden gerijgd door regisseur Koen Mortier van Czar op de muziek van Lander Gyselinck.

De spots sluiten we af met de krachtige boodschap: ‘Winnen doe je nooit alleen’. Want net zoals Maxuella, Lander en Loena hun geluk delen met anderen, deelt elke winnaar van de Loterij dat succes ook met tal van organisaties en goede doelen die een verschil maken in de samenleving.

Behalve de spots, die te zien zijn op tv, online en in de bioscoop, zijn er ook social films waarin we dieper ingaan op de verhalen van Maxuella, Lander en Loena met interviews en exclusieve ‘behind the scenes’ beelden.

 

 

 

 

 


Credits.docx

DOCX - 29 Kb

Persbericht.docx

DOCX - 29 Kb

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met