De Nationale Loterij en TBWA tonen wat je mogelijk maakt door te spelen
6 januari 2020
Als je speelt bij de Nationale Loterij kunnen er grootse dingen gebeuren. Niet enkel in je eigen leven, maar ook in dat van anderen. Want met elk kraslot of bulletin steunen de spelers heel wat goede doelen en organisaties waar de Nationale Loterij elk jaar haar schouders onder zet.
Via de subisidies van de Nationale Loterij help je een pak mensen dromen waarmaken, grenzen verleggen of tegenslagen overwinnen. En dat levert keer op keer straffe verhalen op. Sylvia Huang die het tot finaliste van de Koningin Elisabeth schopt, Joachim Gérard die viermaal de Masters in rolstoeltennis wint of Veronique Bex die borstkanker overwon en dat hoofdstuk in haar leven op een moedige en mooie manier afsloot.
Het is maar een greep uit de diverse groep mensen en organisaties die aan bod komen in de nieuwe corporate campagne van de Nationale Loterij. Die bestaat uit een reeks inspirerende films door Billy Pols voor Czar, waarmee we de sterke verwezenlijkingen van een aantal mensen in de kijker zetten én op die manier ook de spelers van de Nationale Loterij willen bedanken om dat en nog veel meer mogelijk te maken. Die gedachte vatten we samen met de nieuwe corporate lijn: ‘Nationale Loterij. Meer dan spelen’.
Ontdek de campagne vanaf eind december op tv, via sociale media en op nationale-loterij.be.