De Nationale Loterij en TBWA tonen wat je mogelijk maakt door te spelen

Als je speelt bij de Nationale Loterij kunnen er grootse dingen gebeuren. Niet enkel in je eigen leven, maar ook in dat van anderen. Want met elk kraslot of bulletin steunen de spelers heel wat goede doelen en organisaties waar de Nationale Loterij elk jaar haar schouders onder zet.

Via de subisidies van de Nationale Loterij help je een pak mensen dromen waarmaken, grenzen verleggen of tegenslagen overwinnen. En dat levert keer op keer straffe verhalen op. Sylvia Huang die het tot finaliste van de Koningin Elisabeth schopt, Joachim Gérard die viermaal de Masters in rolstoeltennis wint of Veronique Bex die borstkanker overwon en dat hoofdstuk in haar leven op een moedige en mooie manier afsloot.

Het is maar een greep uit de diverse groep mensen en organisaties die aan bod komen in de nieuwe corporate campagne van de Nationale Loterij. Die bestaat uit een reeks inspirerende films door Billy Pols voor Czar, waarmee we de sterke verwezenlijkingen van een aantal mensen in de kijker zetten én op die manier ook de spelers van de Nationale Loterij willen bedanken om dat en nog veel meer mogelijk te maken. Die gedachte vatten we samen met de nieuwe corporate lijn: ‘Nationale Loterij. Meer dan spelen’.

Ontdek de campagne vanaf eind december op tv, via sociale media en op nationale-loterij.be.

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium