De Nationale Loterij en TBWA tonen wat je mogelijk maakt door te spelen

Als je speelt bij de Nationale Loterij kunnen er grootse dingen gebeuren. Niet enkel in je eigen leven, maar ook in dat van anderen. Want met elk kraslot of bulletin steunen de spelers heel wat goede doelen en organisaties waar de Nationale Loterij elk jaar haar schouders onder zet.

Via de subisidies van de Nationale Loterij help je een pak mensen dromen waarmaken, grenzen verleggen of tegenslagen overwinnen. En dat levert keer op keer straffe verhalen op. Sylvia Huang die het tot finaliste van de Koningin Elisabeth schopt, Joachim Gérard die viermaal de Masters in rolstoeltennis wint of Veronique Bex die borstkanker overwon en dat hoofdstuk in haar leven op een moedige en mooie manier afsloot.

Het is maar een greep uit de diverse groep mensen en organisaties die aan bod komen in de nieuwe corporate campagne van de Nationale Loterij. Die bestaat uit een reeks inspirerende films door Billy Pols voor Czar, waarmee we de sterke verwezenlijkingen van een aantal mensen in de kijker zetten én op die manier ook de spelers van de Nationale Loterij willen bedanken om dat en nog veel meer mogelijk te maken. Die gedachte vatten we samen met de nieuwe corporate lijn: ‘Nationale Loterij. Meer dan spelen’.

Ontdek de campagne vanaf eind december op tv, via sociale media en op nationale-loterij.be.

Persbericht

DOCX - 76 Kb

Clients

DOCX - 78 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met