Delhaize en TBWA bevoorraden actieve Goebezigers.
27 juli 2020
Een zomer zonder noemenswaardige sport op tv… is hét uitgelezen moment om vooral zelf wat meer te gaan bewegen. Omdat je meer tijd hebt, maar ook omdat je fitter, gezonder, weerbaarder wil worden. Die nieuwe drive wil Delhaize bevoorraden met de juiste, gezonde producten.
In de tv-spot zien we hoe de Belgen in gang zijn geschoten en wat meer aandacht aan hun gezondheid besteden. Dat doen ze onder meer door vaker en bewuster te bewegen. Delhaize is de ideale bevoorrader van die nieuwe beweging met gezonde brandstof en extra bevoorradingskorting op voedzame producten. In radio, print en instore communicatie ligt de focus meer op deze producten die voor extra energie moeten zorgen en die precies daarom ook in de aanbieding staan.
En hoe geef je een campagne voor en over actieve mensen nog net wat meer schwung mee? Met een activatie natuurlijk. Daarom gaat Delhaize ook letterlijk zijn sportieve Goebezigers onderweg bevoorraden met voedzame snacks. Op strategische punten waar veel actieve landgenoten passeren, staan zomerse bevoorradingstafels, helemaal gevuld met lekkere energie voor onderweg en waar alle passanten zich aan te goed mogen doen. Op radio en online geven we mee waar en wanneer je die lekkere energie kan gaan tanken. Stilzitten is geen optie!