Delhaize en TBWA bevoorraden actieve Goebezigers.

Een zomer zonder noemenswaardige sport op tv… is hét uitgelezen moment om vooral zelf wat meer te gaan bewegen. Omdat je meer tijd hebt, maar ook omdat je fitter, gezonder, weerbaarder wil worden. Die nieuwe drive wil Delhaize bevoorraden met de juiste, gezonde producten.

In de tv-spot zien we hoe de Belgen in gang zijn geschoten en wat meer aandacht aan hun gezondheid besteden. Dat doen ze onder meer door vaker en bewuster te bewegen. Delhaize is de ideale bevoorrader van die nieuwe beweging met gezonde brandstof en extra bevoorradingskorting op voedzame producten. In radio, print en instore communicatie ligt de focus meer op deze producten die voor extra energie moeten zorgen en die precies daarom ook in de aanbieding staan.

En hoe geef je een campagne voor en over actieve mensen nog net wat meer schwung mee? Met een activatie natuurlijk. Daarom gaat Delhaize ook letterlijk zijn sportieve Goebezigers onderweg bevoorraden met voedzame snacks. Op strategische punten waar veel actieve landgenoten passeren, staan zomerse bevoorradingstafels, helemaal gevuld met lekkere energie voor onderweg en waar alle passanten zich aan te goed mogen doen. Op radio en online geven we mee waar en wanneer je die lekkere energie kan gaan tanken. Stilzitten is geen optie!

Campagnebeeld
Campagnebeeld
Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels