Delhaize en TBWA blijven gezond goedkoper maken. Wel of niet?
19 augustus 2021
In september gaan we met z’n allen weer naar school en werk, en dit jaar kijken we daar zelfs een beetje naar uit: eindelijk weer ‘normaal’ leven. Maar hebben we tijdens die lockdowns ook niet enkele nieuwe gewoontes ontwikkeld die we misschien beter kunnen houden in het nieuwe normaal? Wat er ook van zij, voor al die goede gewoontes die blijven, blijft Delhaize gezond goedkoper maken. Zeker in september.
En hoe ziet dat nieuwe leven er dan wel uit? Blijven we elleboogjes geven, in onze short zoomcallen, met vrienden buiten eten? Wel of niet? Dat is de vraag die doorheen heel de campagne gesteld wordt. Wat we wel sowieso gaan blijven doen, is gezond en vers eten en Delhaize blijft dat dan ook makkelijk maken door het goedkoper maken.
In een muzikale tv-spot stellen we deze vragen op de tonen van Shaggy’s ‘It wasn’t me’. Terug naar het studentenleven? Drie keer per week gaan padellen? Picknicken als je gaat daten? Telkens vragen de mensen in de scène ons recht in de camera: wel of niet? Ook in de radiospots vragen we ons swingend af hoe het nieuwe leven eruit gaat zien. Met de gepaste promo erbij om die gewoonte in ere te kunnen houden.
Online vragen influencers via een leuke filter zichzelf én jou welke goede gewoontes gaan blijven, en stellen ze meteen een gezonde nieuwe normaal-lunchbox voor. In OOH delen we simpelweg mee dat Delhaize die goede gewoontes blijft bevoorraden met goedkope gezonde producten. Want gezonder leven blijft beginnen bij Delhaize.