DELHAIZE EN TBWA KIEZEN DEZE VERKIEZINGEN VOLOP VOOR LOKAAL

En, klaar om te gaan stemmen? Nu partijen net voor de verkiezingen volop uitpakken met grootse slogans, speelt Delhaize voor de nieuwe Belhaize campagne hier graag op in. Met ‘Kies lokaal, kies Belhaize’, trekken TBWA en je favoriete Belgische supermarkt samen naar verkiezingen met op het programma hun uitgebreide gamma lokale producten.

Delhaize heeft een gigantisch aanbod aan Belgische producten. Om deze sterke lokale verankering in de picture te zetten, trekken ze naar de kiezer… euh klant, met ludieke slogans die lokale producten als boodschappenlijsttrekkers naar voren schuiven.

Op grote affiches in het straatbeeld lees je naast heerlijke lokale producten slogans als ‘Geen woorden maar braden’, ‘Voor een betere tomaatschappij’, ‘Onze boodschappenlijsttrekkers’, ‘Pluk de vruchten van ons beleid’, ‘Wij côte a l’ossen het op’, enz.

Jo Boone, Campaign Team Manager bij Delhaize: “De aanloop naar de verkiezingen is het ideale moment om onze lokale producten en producenten in de kijker te zetten. Het leeft enorm op dit moment en het is ook echt een lokaal gebeuren. In de hectiek van de vele verkiezingsslogans en de race naar de meeste stemmen, wilden we een campagne creëren die hier op een leuke manier inspeelt. Met als belangrijkste boodschappen dat goed en vers eten de beste keuze is én dat je voor al dat lekkers van hier bij Delhaize moet zijn.”

De affiches zijn helemaal opgemaakt in stijl van de typische plakaffiches waar partijen zo graag gebruik van maken. Naast de OOH posters en winkelaffiches, volgt ook nog een tv-campagne die de slogans scandeert en grote, houten panelen in velden van Belgische producenten waar Delhaize elke dag mee samenwerkt.

Deze promocampagne speelt ludiek in op het hele politieke gebeuren zonder partij te kiezen. Buiten een heerlijke partij verse Belgische producten natuurlijk.

 


Persbericht.docx

DOCX - 16 Kb

Credits.docx

DOCX - 25 Kb

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact